خداحافظی وادا با نظارت بر دوپینگ ایران/ روسیه تعلیق شد!

double-quot تهران - جارپرس - ۱۱ ارگان ملی مبارزه با دوپینگ از جمله ایران از لیست نظارت آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ خارج شدند و چهار کشور به حالت تعلیق درآمدند.
کد خبر : 81301
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 15:00
خداحافظی وادا با نظارت بر دوپینگ ایران/ روسیه تعلیق شد!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، کشورهایی که توانستند اقدامات لازم در خصوص رفع موارد عدم انطباق عملکرد خود نسبت به استانداردهای هشت‌گانه سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) را در راستای استاندارد انطباق عملکرد را انجام دهند از لیست نظارت وادا خارج شدند.

وادا برنامه نظارت عملکرد خود را از اوایل سال ۲۰۱۹ تشکیل داد تا کشورهای عضو را از نظر رعایت استانداردهای وادا، مورد ارزیابی قرار دهد. جامعه بروکسلی بلژیک، جامعه فلاندری بلژیک، جامعه فرانسوی بلژیک، یونان، ایران، لتونی، هلند، پرتغال، اسپانیا، ازبکستان و مونته نگرو سازمان های ملی مبارزه با دوپینگی بودند که با موفقیت موارد عدم انطباق خود را قبل از مهلت نهایی مقرر برطرف کردند و از فهرست نظارت حذف شدند.

بر اساس اعلام فرزاد شارکی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (ایران نادو) به ایسنا، همچنین با توجه اینکه نادوی چهار کشور اندونزی، تایلند، کره شمالی و روسیه به دلیل ناتوانی از رسیدن به استاندارها تا اطلاع ثانوی درتعلیق خواهند بود و تا زمانی که نتوانند به استانداردهای وادا برسند اجازه فعالیت نداشته و تمامی فعالیت‌های مبارزه با دوپینگ با هزینه کرد این کشورها توسط ارگان ثالث انجام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.