0 نظر
156 بازدید

خداحافظی هافبک هلند با فوتبال ملی

double-quot

تهران-جارپرس-وسلی اسنایدر که رکورد بیشتری بازی ملی را در فوتبال هلند دارد، روز یکشنبه با تیم ملی کشورش خداحافظی کرد.

کد خبر : 24965
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1396 - 11:27
خداحافظی هافبک هلند با فوتبال ملی

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد، این تصمیم بعد از گفت و گوی سرمربی جدید تیم ملی این کشور که برای دیدن او به قطر رفته بود، اتخاذ شده است.
رونالد کومان سرمربی هلند گفت: وسلی یکی از بهترین لژیونرهای هلند در سالهای اخیر است، یک بازیکن فوق العاده با نگرش عالی. اما من می خواهم تیم جدیدی بسازم و به همین علت باید دست به انتخاب بزنم.
اسنایدر ۳۳ ساله گفت که وقتی در ماه ژانویه از تیم نیس جدا شد تا در الغرافه قطر بازی کند، می دانست بازی ملی او به خطر می افتد.
وی افزود: کومان می خواهد دوران جدیدی را با بازیکنان جوانتر و جدیدتری آغاز کند. ما در این باره گفت و گوی دوستانه ای داشتیم و به تصمیم او احترام می گذارم.
فدراسیون هلند اعلام کرد که هنگامی که اسنایدر به فوتبال خود پایان داد و شرایط لازم مربیگری را بدست آورد، در مورد یک مسئولیت جدید در ساختار تیم ملی این کشور با او گفت و گو خواهد کرد.
اسنایدر ژوئن گذشته رکورد بیشترین بازی ملی را برای تیم هلند به نام خود ثبت کرد و برای صد و سی و یکمین بار برای این تیم به میدان رفت. او در یک بازی دوستانه برابر رومانی در ماه نوامبر برای آخرین و صد و سی و سومین بار پیراهن هلند را برتن کرد.
اسنایدر در سال ۲۰۰۳ فوتبال ملی خود را آغاز کرد و با تیم هلند نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.