خبر شهردار مادرید از انتقال ام‌باپه به رئال و یک ادعای عجیب

double-quot تهران - جارپرس - شهردار شهر مادرید اعلام کرد که انتقال ام‌باپه به رئال مادرید تا ۹۹ درصد قطعی شده است.
کد خبر : 91260
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 - 13:16
خبر شهردار مادرید از انتقال ام‌باپه به رئال و یک ادعای عجیب

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از اسپورت، کیلیان ام‌باپه بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده است.

تلاش های باشگاه پاریسی برای ماندن ام‌باپه جواب نداد و این بازیکن در آستانه پیوستن به رئال مادرید است. خوزه لوئیس مارتینس شهردار شهر مادرید گفت: انتقال ام‌باپه به رئال مادرید از ۹۵ تا ۹۹ درصد قطعی شده است. این احساس من است البته باید بگویم که من طرفدار اتلتیکو مادرید هستم.

ام‌باپه اخیرا به همراه سرخیو راموس و اشرف حکیمی از میدان مشهور سیبلس در مادرید دیدن کرد. هواداران رئال مادرید معمولا بعد از قهرمانی های تیم در این میدان جمع می شوند و این اقدام ام‌باپه نشان از قطعی شدن حضور در مادرید می دهد.

حضور کیلیان ام‌باپه در رئال مادرید قدرت تیم را بسیار بالا خواهد برد چرا که این بازیکن از بهترین و آماده ترین های فوتبال جهان در شرایط کنونی است.

قرارداد ام‌باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد که این بازیکن دوست دارد که تیم را برای حضور در رئال ترک کند و این چیزی است که سران پاری سن ژرمن اصلا دوست ندارند. در این وضعیت مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن دست به هر کاری می زنند تا ام‌باپه قراردادش را با این تیم تمدید کند.

در همین راستا برنامه الچرینگیتو ادعای عجیبی را مطرح کرده است؛ این برنامه مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن برای راضی کردن ام‌باپه به او اختیار داده که سرمربی تیم و همچنین بازیکنان جدید را برای فصل بعد انتخاب کند!

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.