0 نظر
68 بازدید

حمله رزمندگان مقاومت به نظامیان صهیونیست در مرز غزه

double-quot تهران- جارپرس- گردان های شهید "عزالدین القسام" شاخه نظامی جنبش حماس صبح امروز (سه شنبه) اعلام کرد که یک یگان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی گذرگاه "کرم ابوسالم" در مرز نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده و خسارت هایی به آن وارد کرده است.
کد خبر : 135393
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آبان 1402 - 10:00
حمله رزمندگان مقاومت به نظامیان صهیونیست در مرز غزه

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، همزمان نیز آژیر خطر در موضع نظامی “ایرز” ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

گردان‌های القسام بامداد امروز نیز اعلام کرده بودند که در محورهای جنوب و شمال غرب غزه با نظامیان صهیونیست درگیر و تجهیزات زرهی آن‌ها را هدف قرار داده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز و در بیست و پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی، در جدیدترین آمار خود اذعان کرد که ۳۱۵ نظامی این رژیم از آغاز نبرد مقاومت فلسطین، به هلاکت رسیده اند.

این درحالی است که برخی از منابع شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی را بسیار بیش از این تعداد ارزیابی کرده اند.

تاکنون چندین بار تانک های رژیم صهیونیستی به همراه نظامیان این رژیم سعی کرده اند وارد غزه شوند که در کمین رزمندگان مقاومت افتاده و با دادن تلفات مجبور به عقب نشینی شده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.