حمله حزب‌الله به ۲ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها

double-quot تهران- جارپرس-حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو پایگاه «میتات» و «رامیا» متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
کد خبر : 136207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 17:47
حمله حزب‌الله به ۲ پایگاه دیگر صهیونیست‌ها

به گزارش جارپرس از ایرنا، در ادامه بیانیه گروه مقاومت لبنان تأکید شده که در این حملات تلفاتی قطعی به نیروهای اشغالگر «اسرائیلی» وارد شده است.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز نیز مواضع نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه نظامی «الراهب» با دو موشک «برکان» هدف قرار داد. حزب الله لبنان تاکید کرد که این عملیات تلفات و خسارت های قطعی به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

حزب‌الله لبنان هر روزه همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد: پس از مذاکرات سخت و پیچیده و طولانی، اعلام می‌کنیم که به یاری خداوند متعال و تلاش‌های زیاد طرف قطری و مصری به توافق آتش بس انسان دوستانه (آتش بس موقت) به مدت ۴ روز دست پیدا کردیم.

حماس در ادامه بیانیه خود مفاد این توافق را اعلام کرد که بر اساس آن، درگیری‌ها از سوی دو طرف، فعالیت‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در همه مناطق غزه و نیز جابه جایی خودروهای زرهی این رژیم در غزه متوقف خواهد شد.

بر اساس این توافق، صدها کامیون ویژه حامل کمک‌های بشر دوستانه، درمانی و سوخت وارد همه مناطق غزه بدون استثنا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.