حمله حزب‌الله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها/ حمله موشکی به الجلیل

double-quot تهران-چارپرس-تهران-ایرنا- منابع خبری ظهر امروز از حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی و به ویژه یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر : 137130
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 15:19
حمله حزب‌الله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها/ حمله موشکی به الجلیل
به گزارش جارپرس از ایرنا، شبکه الجزیره اعلام کرد که حزب‌الله لبنان چند موشک به سمت مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در کشتزارهای اشغالی «شبعا» پرتاب کرد.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

حزب‌الله از هدف قرار گرفتن مستقیم و دقیق اهداف تعیین شده در این حمله خبر داد.

همزمان شبکه خبری المیادین اعلام کرد که چند موشک به شهرک «آویویم» در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

المیادین اعلام کرد که این دومین حمله مشابه به آویویم طی امروز بوده است.

منابع رسانه‌ای نیز تصاویری از اصابت موشک های شلیک شده از لبنان به چند خودرو در شهرک آویویم و سوختن آنها در آتش منتشر کرده است.

در پی این حمله، مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم به بستن ۱۴ «کیبوتص» در الجلیل تا اطلاع ثانوی و عدم تردد شهرک نشینان صهیونیست در این منطقه گرفتند.

الجزیره نیز از شلیک ۲۰ موشک از خاک لبنان به الجلیل خبر داد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که این حمله منجر به مجروح شدن چند صهیونیست شده است. این رسانه‌ها همچنین مدعی رهگیری یک پهپاد به پرواز درآمده از لبنان در آسمان منطقه شدند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در نتیجه حملات موشکی حزب‌الله لبنان، ۸۶ مجتمع مسکونی از مجموع ۱۵۵ مجتمع در شهرک «المناره» در شمال فلسطین اشغالی تخریب شده‌اند.

منابع خبری صبح امروز از دور جدیدی از حملات شدید توپخانه‌ای و هوایی همزمان ارتش رژیم صهیونیستی به چند منطقه در جنوب لبنان و شهادت یک زن در نتیجه این حملات خبر داده بودند.

خبرگزاری لبنان اعلام کرده بود که ارتش رژیم صهیونیستی با انجام حملات توپخانه‌ای، مناطقی را در اطراف شهرک های «یارون»، «مارون الراس»، «عیترون» و «عیتا الشعب» در منطقه «بنت جبیل» در جنوب لبنان هدف قرار داد.

دفاع مدنی در جنوب لبنان نیز گزارش داد: در حمله هوایی اشغالگران به یک خانه در شهرک مارون الرأس، یک زن شهید و همسرش نیز مجروح شد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.