0 نظر
173 بازدید

حمایت مالی امام جمعه قائم شهر از یادواره ۳۲ تن شهید نوکنده کا

double-quot
قائم شهر – جارپرس – به گفته امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ستاد یادواره ۳۲ تن شهید نوکنده کای این شهرستان با حمایت مالی ایشان در مهرماه برگزار می شود.

کد خبر : 29258
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 - 8:30
حمایت مالی امام جمعه قائم شهر از یادواره ۳۲ تن شهید نوکنده کا

 

 

 

اعضای ستاد یادواره ۳۲ تن شهید نوکنده کا قائم شهر در دیدار با آیت الله علی معلمی که در دفتر ایشان واقع در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بسیار کار ارزشمند و خداپسندانه ای است که ما از یاد افرادی که برایمان عزت آفریدند و امنیت آوردند و ملت و کشور را اعتلاء دادند، غافل نباشیم و این یک وظیفه شرعی و اخلاقی است.

 

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس با هیچ معیار نظامی و سیاسی قابل تصور نبود که یک طرف دشمنی با حمایت های مادی و معنوی استکبار جهانی و در طرفی دیگر یک ملت با ارتشی مضمحل با دست خالی و مورد تحریم ناجوانمردانه قرار داشته باشد.

 

امام جمعه قائم شهر با اشاره به اینکه واردات تجهیزات جنگی برای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تحریم بوده است، افزود: آن ها می گفتند شما حق ندارید ابزار جنگی از خارج وارد کنید اما به طرف مقابل پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی بمب افکن نظامی را داده بودند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: واقعا با معیارهای مادی و دنیایی و محاسبات نظامی اصلا قابل تصور نبود که بتوانیم دشمن را به عقب برانیم، اما الحمدلله این اتفاق افتاد.

 

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه رشادت ها و روحیه و فرهنگ جاافتادگی اعتقادات و باورها رفته رفته کمرنگ شده است، برپایی یادواره ها را زمینه ساز بازخوانی پرونده آن دوران دانست تا حداقل یکبار به ذهن بگذرانیم و در جامعه مطرح کنیم که چه ایثارگری هایی اتفاق افتاد.

 

آیت الله علی معلمی ضمن تشکر و دعای خیر برای دست اندرکاران این ستاد، اظهار داشت: خدای رحمان به همه شما دست اندکاران عزیز جزای خیر عطا کند که کمر همت بستید و به حمدالله هرساله آبرومند و با شکوه تر از گذشته این مراسم را برپا می دارید. و ان شاءالله اگر کاری از ما بر بیاید بعنوان یک عضو در کنار شما خواهیم بود.

 

وی در پایان گفت: ان شاءالله نمک مراسم شما را تهیه می کنیم و در اختیار مسوول امور مالی یادواره می گذاریم.

 

به گزارش جارپرس، ستاد یادواره ۳۲ تن شهید نوکنده کای قائم شهر مهرماه امسال (هفته دفاع مقدس) در روستای موارم کلای این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.