0 نظر
178 بازدید

حمایت روسیه از تلاش‌های کویت درباره پرونده لبنان

double-quot تهران - جارپرس - معاون وزیر خارجه روسیه در جریان تماسی تلفنی با معاون اول وزیر خارجه کویت بر حمایت از تلاش‌های کویت با هدف عادی سازی اوضاع لبنان تاکید کرد.
کد خبر : 82476
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 بهمن 1400 - 18:47
حمایت روسیه از تلاش‌های کویت درباره پرونده لبنان

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از النشره، وزارت‌ خارجه‌ روسیه‌ اعلام ‌کرد، در ۳۱ ژانویه، تماس تلفنی میان میخائیل بوگدانف، فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه به خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزیر خارجه روسیه و مجدی الظفیری، معاون اول وزیر خارجه کویت انجام شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است، در جریان این تماس تلفنی، الظفیری از ابتکارعمل کویت در خصوص حل و فصل بحران اقتصادی و اجتماعی لبنان از جمله نتایج نشست مشورتی اتحادیه عرب در کویت با مشارکت نمایندگان لبنانی خبر داد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، طرف روس حمایت خود را از تلاش‌های کویت با هدف عادی‌سازی اوضاع لبنان اعلام و بر موضع ثابت مسکو در حمایت از وحدت، حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی لبنان و حل تمامی مسائل ملی از طریق رایزنی فراگیر با مشارکت تمامی گروه‌های سیاسی و فرقه‌ای این کشور تاکید کرد.

وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد، بوگدانف و الظفیری در جریان این گفت‌وگوی تلفنی همچنین در خصوص مسائل حیاتی برای تداوم تقویت روابط دوستانه سنتی بین دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.