0 نظر
20 بازدید

حماس: جامعه جهانی مانع جنایات صهیونیست‌ها در «رفح» شود

double-quot تهران- جارپرس- همزمان با افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح، جنبش حماس امروز (دوشنبه) خواستار اقدام جامعه جهانی برای جلوگیری از جنایت در این شهر جنوبی نوار غزه شد.
کد خبر : 140952
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 18:35
حماس: جامعه جهانی مانع جنایات صهیونیست‌ها در «رفح» شود

به گزارش جارپرس ازایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش حماس امروز تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

حماس همچنین جامعه جهانی را به اقدام فوری برای توقف این جنایت که زندگی صدها هزار غیرنظامی بی‌دفاع را تهدید می‌کند، فراخواند.

این جنبش تأکید کرد که حمله به رفح هرگز برای ارتش رژیم صهیونیستی تفریحی نخواهد بود و مقاومت قهرمان فلسطین از جمله گردان‌های شهید عزالدین القسام آماده دفاع از ملت، نابودی دشمن و به شکست کشاندن طرح ها و اهداف آن است.

همزمان با تهدیدهای مقامات صهیونیست برای حمله زمینی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داد.

خبرگزاری «سما» به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز این کوچ اجباری خبر داد که وی با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌ های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای تشویق حرکت تدریجی غیرنظامیان در مناطق مشخصی از پیامک، مکالمات و اطلاعیه هایی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، این تحرکات صهیونیست‌ها در حالی است که روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه توفیقی تاکنون نداشته است و از سویی مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات موفق رزمندگان مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم در نوار غزه بر طبل جنگ کوبیدند و از حمله به رفح خبر می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.