0 نظر
168 بازدید

حل معمای پیچیده فدراسیون کاراته در مجمع انتخاباتی فردا

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس جدید فدراسیون کاراته فردا (سه شنبه) درحالی قرار است در جریان مجمع انتخاباتی این فدراسیون که پس از ماه ها کش و قوس بالاخره فرارسیده،انتخاب شود که حضور ۲۵ نامزد برای بدست گرفتن سکان هدایت کاراته روز شلوغ و پر خبری را برای این رشته رزمی نوید می دهد.

کد خبر : 18628
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 6:46
حل معمای پیچیده فدراسیون کاراته در مجمع انتخاباتی فردا

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،مجمع انتخاباتی فدراسیون تازه المپیکی شده کاراته از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ماه در آکادمی المپیک آغاز می شود و پیش بینی می شود مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که از زمان حضور در این مسئولیت در همه مجامع انتخاباتی قبلی حضور داشته، در این مجمع نیز حضور یابد.
برای حضور در این نشست انتخاباتی ، ۲۵ نفر نامزد شده اند و البته پر واضح است بسیاری از آنان شانسی نداشته و حضوری نمایشی در مجمع دارند.
حبیب الله ناظریان و صادق فرجی که پیش از این سابقه ریاست در این فدراسیون را داشته اند به عنوان نامزدهای دارای شانس بالا برای کسب ریاست فدراسیون نام برده می شود.
فرجی و ناظریان از تجربه بالایی در کاراته برخوردار بوده و افتخارات خوبی دراین رشته رزمی به نام آنها ثبت شده ضمن اینکه در میان دیگر نامزدهای مجمع انتخاباتی نیز از حمایت برخوردار هستند و پیش بینی می شود که تعدادی از نامزدها در روز مجمع انتخاباتی به نفع این دو از صحنه رقابت کنار روند.
با توجه به حاشیه ها و اخبار و گزارش های متعددی که طی ماه های گذشته درخصوص این رشته ورزشی شاهد بوده ایم به نظر می رسد فردا باید در انتظار مجمعی حساس و البته پیچیده بود تا در نهایت این فدراسیون پرحاشیه که در امر مدال آوری عملکرد خوبی دارد، رئیس خود را بشناسد.
فدراسیون کاراته از یکسال قبل و پس از استعفای علیرضا سمندر با سرپرستی سید حسن طباطبایی اداره می شود.
سیدعباس احمدپناهی، صمد ولیزاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکو لعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افرآسیابی، سعید دباغ نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، حمید عباسی، محمدقاسم منوچهری و زیبا محمد رضایی نامزدهای دارای احراز صلاحیت برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.