حضور استاندار مازندران در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در بهشهر

double-quot بهشهر - جارپرس-سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به همراه علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در بهشهر شرکت کردند. ‎
کد خبر : 98432
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 15:58
حضور استاندار مازندران در گردهمایی روحانیون شرق مازندران در بهشهر

 به گزارش جارپرس از فرمانداری بهشهرسید محمود حسینی پورعصرپنج شنبه در گردهمایی روحانیون شرق مازندران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و فرماندار بهشهر در مسجد سجادیه بهشهر اظهار کرد: تمام وجود انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان را مدیون روحانی منحصر بفرد دوره معاصر حضرت امام (ره) است.

وی افزود: یادو نام شهید کابلی و همه شهیدان را که افتخار کشور و میهن اسلامی هستند را گرامی می داریم‌ که افتخارماهستند و همچنین حضور حجت الاسلام حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه شهر ری را در این جمع گرامی می داریم که خدمات شایانی را به جامعه اسلام ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در ایام شهادت امام حسین ستین گفت: امیدواریم راه عاشورایی امام حسین(ع)را که حضرت امام ادامه و رهبری در کشور تثبیت و در دنیا تکثیر کردند و نگاه امام در صدور انقلاب را با عمق دقیق رهبری ادامه دادند.

استاندار مازندران افزود: رهبری خط سرخ شهادت و عاشورا در جهان را در عمق استراتژیک دشمن به حرکت درآورد و ممتازترین مدیریت رهبری در انتشار خط عاشورا و ایجاد جبهه مقاومت در منطقه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.