حضور استاندار تهران در اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی در استان تهران

double-quot تهران- جارپرس-استاندار تهران گفت : تهران قابلیت قهرمان‌سازی برای کشور را دارد.
کد خبر : 136555
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 15:57
حضور استاندار تهران در اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی در استان تهران

به گزارش  جارپرس ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی در استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و جوانان علاقه‌مند به این ورزش برگزار شد.
فخاری با ابراز خوشحالی از برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: جای خوشحالی است که این ورزش اصیل، باستانی و ماندگار ایرانی در حال احیا شدن می‌باشد و بنده تلاش خود را برای این ورزش ماندگار می‌کنم.
وی بیان کرد: تهران به لحاظ جمعیت نیازمند سالم سازی محیط زندگی است، با توجه به آلایندگی های محیطی، ترافیک و مشکلات توأم با زندگی مردم، نیازمندی های ورزش بیشتر است و نیازمند برنامه های کلان هستیم، تهران قابلیت قهرمان سازی برای کشور را دارد و بخش بزرگی از موفقیت های ورزشی در استان و به خصوص شهر تهران شاهد هستیم و برای ترغیب و تشویق ورزشکاران نیازمند مکان های جدیدی هستیم که با همکاری اداره کل ورزش استان تهران در دستور کار قرار گرفته است که در شرق تهران و جنوب غرب تهران برای مجتمع های ورزشی برنامه هایی صورت می‌گیرد.
استاندار تهران تصریح کرد: در حوزه ورزش ترغیب و تشویق قهرمانان برای تصدی گری اداره مراکز ورزشی لحاظ شده تا در قالب ماده۸۸ به آن ها واگذار شود و بتوانند پشتوانه های اجتماعی فراهم کنند و از این مسیر با اعتماد سازی که به وجود می آورند سرمایه اجتماعی را افزایش دهند و بتوانند از مسیر هدایت جوانان استعدادهای نو که در ورزش هست را توسعه دهند.
فخاری در پایان در مورد حوزه مسکن بیان کرد: در اطراف تهران با بارگزاری برای ۵۰۰هزارنفر برنامه ریزی شده و حدود ۲۵۰هزارنفر در مرحله اجرای کار است و امیدواریم تا پایان برنامه نیازمندی های مردم را تأمین کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.