نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری:

حسینی با قدرت به تمرینات برمی‌گردد

double-quot تهران- جارپرس- نایب رییس فدراسیون وزنه برداری، گفت: عمل جراحی وزنه‌بردار کشورمان به خوبی انجام شده و او با قدرت به تمرینات باز خواهد گشت.
کد خبر : 39412
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 13:41
حسینی با قدرت به تمرینات برمی‌گردد

به گزارش جارپرس از ایرنا«مریم منظمی» نایب رییس فدراسیون وزنه برداری روز یکشنبه  در خصوص پیگیری مصدومیت «سیده الهام حسینی»، اظهار داشت: او حدود یک ماه پیش در تمرینات از ناحیه پا احساس درد کرد و بلافاصله با ما در این خصوص تماس گرفت و من هم این خبر را به «داود باقری» نایب رییس فدراسیون اطلاع دادم و هماهنگی صورت گرفت که او برای تشخیص اولیه به فدراسیون پزشکی برود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه این ورزشکار از نظر حجم و قدرت عضله در وضعیت مطلوبی بود، در تشخیص اولیه نشانه‌ای از مصدومیت دیده نمی‌شد. بنا به تشخیص دکتر، MRI گرفته شد و بعد از انجام این آزمایش مشخص شد که مینیسک پا حسینی دچار پارگی شده است.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری افزود: بعد از این اتفاق با دکتر «سهراب کیهانی» در این خصوص مشورت شد و قرار شد که این ورزشکار تحت عمل جراحی قرار گیرد. به همین منظور روز سه شنبه هفته گذشته این عمل انجام شد و با نظر دکتر او می‌تواند بعد چهار تا شش هفته به وضعیت عادی و تمرینات برگردد.

وی تصریح کرد: حسینی در حال حاضر در حال انجام فیزیوتراپی است و در وضعیت خوبی قرار دارد. ما امیدواریم با اراده‌ای که این ورزشکار دارد و عملی که به خوبی انجام شده، حسینی بتواند بازگشت خوبی داشته باشد.

منظمی در پایان، گفت: جا دارد از پیگیری‌های علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و باقری تشکر کنم که واقعاً گام به گام جویای وضعیت این ورزشکار بودند. و در آخر هم می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از کیهانی داشته باشم که حسینی را به صورت خیلی خوب و ویژه عمل کرد.

حسینی در رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام نعیم سلیمان اوغلو به عنوان بازی‌های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آبان ماه سال گذشته در ترکیه برگزار شد که حسینی در دسته ۷۶ کیلوگرم زنان به مصاف سه حریف خود رفت و موفق شد با ۸۸ کیلوگرم در یک ضرب، ۱۱۰ کیلوگرم در دو ضرب و ۱۹۸ کیلوگرم در مجموع مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند و نام خود را به عنوان اولین زن مدال‌آور ایران در تاریخ ثبت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.