0 نظر
147 بازدید

حزب لیبرال دمکرات روسیه به ایران تسلیت گفت

double-quot

مسکو – جارپرس – حزب لیبرال دمکرات روسیه از احزاب پارلمانی این کشور شهادت شماری از ایرانیان در حمله تروریستی تهران را تسلیت گفت.

کد خبر : 21128
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 9:25
حزب لیبرال دمکرات روسیه به ایران تسلیت گفت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، حزب لیبرال دمکرات روسیه به رهبری ولادیمیر ژیرینفسکی روز شنبه با صدور بیانیه ای، اقدامات تروریست ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را به شدت محکوم کرده است.
در این بیانیه آمده است: با اندوه فراوان از اقدامات رذیلانه تروریست ها در حرم رهبر فقید جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی که منجر به قربانی و مجروح شدن شماری از افراد بی گناه شد، آگاه شدیم.
حزب لیبرال دمکرات روسیه همچنین افزوده است: این اندوه با توجه به اینکه حملات شرورانه در مبارک رمضان که مومنان مسلمان روزه دار بودند تا وفاداری خود به خدا اثبات کنند، افزایش می یابد.
در پایان بیانیه تاکید شده است: گروه تروریستی داعش که در روسیه و بسیاری از کشورهای جهان ممنوعه است، با اعمال وحشیانه علیه نهاد قانونگذاری ایران و حرم مقدس امام خمینی (ره) بار دیگر چهره زشت و ماهیت ضدانسانی خود را نشان داد.
حزب لیبرال دموکرات از ۴۵۰ کرسی دوما ۳۹ کرسی را در اختیار دارد که پس از احزاب حاکم روسیه واحد و کمونیست، حزب برتر این کشور است.
در پایان بیانیه از این اقدام های وحشیانه تروریست های داعشی ابزار انزجار و با خانواده های شهدای حمله های تروریستی تهران ابراز همدردی شده است.
۱۷ خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که بر اثر ان ۱۷ نفر شهید و حدود ۵۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.