حریف تمرینی جوکوویچ تنیس ایران را نجات می‌دهد؟

double-quot تهران-جارپرس-تیم ملی تنیس ایران با کمک حریف تمرینی جوکوویچ در نظر دارد برای رقابت حساس مقابل استونی آماده شود.
کد خبر : 135923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 12:24
حریف تمرینی جوکوویچ تنیس ایران را نجات می‌دهد؟

به گزارش جارپرس از ایسنا، تیم ملی تنیس مردان ایران در بهمن ماه رقابت حساسی را مقابل تیم استونی در مرحله پلی آف گروه دو جهانی در پیش دارد. تیم ایران در صورتی که در این بازی شکست بخورد مجبور به ترک گروه دو جهانی و بازگشت به گروه سه منطقه آسیا می‌شود.

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون نتنیس در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش چه اقداماتی برای آماده سازی تیم ملی تنیس ایران جهت حضور جهت رقابت با استونی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ما ۱۰۰ روز مسابقه در کیش داریم که حدود ۵۸ روز آن برای رده بزرگسالان است. ما این مسابقات را طراحی کرده ایم که بازیکنان بزرگسالان برای حضور در هر رویدادی آماده شوند. پس از پایان فیوچرز کیش، تیم ملی ایران در تهران و در سالنی که میزبان برگزاری مسابقات پلی آف دیویس کاپ است، تمرین می‌کند. همچنین در نظر داریم دو نفر به عنوان حریف تمرینی بیاوریم تا با بازیکنان ما بازی کنند. ما تلاش می‌کنیم بازیکنان با نهایت آمادگی مقابل استونی حاضر شوند.

او ادامه داد: در نظر داریم دو نفر را به عنوان حریف تمرینی بیاوریم تا مسابقه را شبیه سازی کنیم و یک هفته با بازیکنان ما مسابقه دهند.‌

کشاورز در مورد بازیکنانی که قرار است به ایران بیایند و به تنیس بازان کمک کنند، گفت: یکی از آنها ست‌کیچ حریف تمرینی جووکویچ است که برای مسابقات دیویس کاپ گروه سه آسیا هم با بازیکنان ما تمرین کرد. او بازیکن بسیار خوبی است و در حال بررسی هستیم تا یک بازیکن دیگر را هم اضافه کنیم.

دبیر فدراسیون در مورد شانس ایران برای پیروزی‌ مقابل استونی گفت: رقابت با یک تیم اروپایی سخت‌تر است و مانند گروه سه آسیا نیست. تیم استونی نفر ۲۰۰ دنیا را دارد اما ما تلاش می کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم. همیشه اولین بازی در رقابت های سطح بالاتر سخت است. در حال حاضر برای اولین بار میزبانی مسابقات J200 (سطح دو جهانی) رده جوانان را گرفته‌ایم و بازیکنان ایران در اولین حضور خود شکست می‌خورند چون سطح برایشان بالا است اما از سال‌های آینده شرایط بهتر می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.