حدنگاری و صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح

double-quot تهران - جارپرس - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تمهیدات سازمان ثبت و تهیه نقشه و حدنگاری ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح گفت: پیش بینی می‌شود که تا پایان نیمه اول سال جاری، تمامی اراضی و املاک نیروهای مسلح حدنگاری و سنددار شود.
کد خبر : 121268
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 18:51
حدنگاری و صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از تسهیل و تسریع صورت گرفته و اقدامات جهادی سازمان ثبت در صدور اسناد اراضی و املاک نیروهای مسلح تقدیر و تشکر شد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در دیدار با رئیس و مدیران سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح ، با اشاره به تمهیدات سازمان ثبت و تهیه نقشه و حدنگاری ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که تا پایان نیمه اول سال جاری، تمامی اراضی و املاک نیروهای مسلح حدنگاری و سنددار شود.

وی با اشاره به سفرهای منظم استانی و ارزیابی عملکرد ثبتی استان‌ها، از سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح خواست تا چالش‌ها و موانع تثبیت املاک و اراضی باقیمانده این ارگان را اعلام تا در این سفرها مورد پیگیری قرار گیرد.

ذبیحی رئیس سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم و تعامل سازنده و بسیج کشوری کارکنان سازمان ثبت در واحدهای ثبتی کشور با تشکیل قرارگاه‌های حدنگاری مرکزی و استانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدامات ارزنده‌ای را در این زمینه رقم زد و موجبات تسریع در تثبیت این اراضی را فراهم نمود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۲۱۰ نفر از نیروهای این ارگان در کل کشور در قرارگاه‌های حدنگاری شرکت می‌کردند و با انعکاس مشکلات و مسائل، بیش از ۹۰ درصد از موانع پیش رو در این قرارگاه‌ها مرتفع شد.

ذبیحی از انجام حدنگاری ۳۶۰ هکتار معادل ۲۳ هزار سند در این مدت خبر داد و گفت: مشکلات ۲ هزار سند مربوط به نیروهای مسلح نیز در تعاملات فی مابین رفع شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.