0 نظر
91 بازدید

حادثه تروریستی شیراز در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز در این کمیسیون خبر داد.
کد خبر : 131361
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 13:17
حادثه تروریستی شیراز در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود

به گزارش جارپرس از ایرنا، ابوالفضل عموئی با اشاره به حمله تروریستی شب گذشته به حرم شاهچراغ (ع) گفت: این حمله تروریستی با فوریت در نشست امروز دوشنبه (۲۳ مردادماه) کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ابعاد این حادثه، از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ذیربط نیز دعوت شده تا در کمیسیون امنیت ملی حاضر شوند و درخصوص آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده، گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر دیروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون یک نفر شهید و هشت نفر(۶ نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

حرم شاهچراغ (ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.