جوانان فعال در آیین نیمه شعبان امسال تکریم شدند

double-quot تهران - جارپرس - با حضور شهردار منطقه و جمعی از مدیران منطقه 9 تهران از قاریان قرآن کریم محلات ناحیه یک  تمجیدشد.
کد خبر : 87568
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 فروردین 1401 - 16:48
جوانان فعال در آیین نیمه شعبان امسال تکریم شدند

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی منطقه ۹ تهران و به نقل از شهرداری ناحیه یک، بمنظور ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت باورهای دینی در نسل جوان از جوانان قاری قرآن کریم و مداحان اهل بیت در مسجد حضرت ابوالفضل محله دکتر هوشیار تقدیرشد.

بر اساس این گزارش خبری، دکتر خسروی فر شهردار منطقه۹ پس از نماز مغرب و عشاء در بین انبوه نمازگزاران محله هوشیار طی سخنانی تربیت نسل جوان مومن را از ضروریات جامعه امروز دانست و در ادامه افزود پیام  قرآن کریم بر پرورش فرزند صالح تمرکز داردو تحقق جامعه سالم را در راستای همت والدین و اجرای فعالیتهای دینی بر محور شجره طیبه در محفل مساجد محله ذکر کرد.

سید مهدی حسینی شهردار ناحیه یک با اشاره به اینکه تعداد ۶۰ نفر از فعالان در برگزاری جشنهای نیمه شعبان قدر دانی شد گفت، این فعالان جوان از۱۵ مسجد سطح ناحیه یک شامل قاریان قرآن کریم، مداحان اهل بیت و گروه سرودهای انقلابی – اسلامی  هستند که در مراسم آیینی نیمه شعبان امسال درخشیدند

درپایان بخش این مراسم دکتر خسروی فرشهردار منطقه۹ به همراه امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل، به اتفاق معاون امور اجتماعی و  شهردار ناحیه یک  لوح تقدیر جوانان برتر در فعالیتهای آیین نیمه شعبان را به آنان اهدا نمودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.