جنتی: برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنیم

double-quot تهران - جارپرس - دبیر شورای نگهبان گفت: اقدامی که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور آغاز کرده، کاری است که اغلب کارشناسان بر ضرورت آن اتفاق نظر دارند.
کد خبر : 91204
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 12:46
جنتی: برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنیم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در جلسه شورای نگهبان طی سخنانی رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

وی با اشاره به تالیفات و آثار ارزشمند این خطیب برجسته، گفت: ایشان مروج معارف اهل بیت (ع) بودند و با نفس گرم برخاسته از صفای باطن، عمری را در جهت نشر تعالیم دین مبین اسلام طی کردند که ان شاءالله، خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را روزی این عالم عامل خواهند کرد.

دبیر شورای نگهبان با تسلیت به حوزه‌های علمیه و علاقه‌مندان به ویژه بیت شریف آن مرحوم، جوانان مومن و خداجو را به شناخت استادان اخلاقی همچون حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نیا فراخواند و تصریح کرد: جوانان قدر این چهره‌های ارزشمند را بدانند زیرا حرکت کردن در مسیر حق نیازمند راهنمایانی است که عالم به این راه باشند و خودشان در این مسیر طی طریق کرده باشند.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح نظام اقتصادی کشور به ویژه در زمینه پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اقدامی که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور آغاز کرده، کاری است که اغلب کارشناسان بر ضرورت آن اتفاق نظر دارند.

وی تاکید کرد: برای دولت در انجام این امر خطیر آرزوی موفقیت می‌کنیم و از متولیان این کار می‌خواهیم همانند روزهای گذشته ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم را ادامه دهند تا با اطلاع سریع از ایرادات احتمالی پیش آمده، آنها را به سرعت رفع کرده و نگرانی‌های مردم را کاهش دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان تعزیرات باید نظارت دقیق در این زمینه داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی با برخورد سریع و قاطع با سوءاستفاده‌گران، نگذارند مردم متحمل سختی شوند؛ چرا که نظارت دقیق از مهم‌ترین عوامل موفقیت این طرح است.

جنتی اضافه کرد: امید است مردم صبور و با بصیرت ایران اسلامی همچون همیشه با بی‌توجهی به فضاسازی‌های صورت گرفته توسط دشمنان این سرزمین، موجب دلگرمی خادمان واقعی خود شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.