0 نظر
175 بازدید

جلسه سران فدراسیون ایران، قطر و عراق برای انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان

double-quot

تهران-جارپرس-فدراسیون های ایران، قطر و عراق به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل جلسه دادند تا درباره لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی صحبت کنند.

کد خبر : 31940
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 11:24
جلسه سران فدراسیون ایران، قطر و عراق برای انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از العرب، روز گذشته نمایندگان سه فدراسیون فوتبال قطر، ایران و عراق به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل شرایتون در قطر جلسه ای را برگزار کردند.

AFC از این سه فدراسیون خواست تا در این جلسه به جمع بندی نهایی درباره وضعیت لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت ها آسیا ۲۰۲۳ برسند و تاریخ خود را برای زمان تعویق این بازی ها اعلام کنند.

در این جلسه علاوه بر مسئولان فدراسیون فوتبال قطر، ایران و عراق نماینده های کنفدراسیون فوتبال آسیا هم شرکت داشتند و نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

قرار است که امروز هم در دبی جلسه ای مشترک با سران فدراسیون ها عربستان، امارات و ازبکستان با حضور نماینده گان AFC برگزار شود تا آنها هم نظرات خود را ارائه دهند.

شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا باعث شد تا هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و همچنین انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به تعویق افتد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از این جلسات تاریخ جدید برگزاری بازی ها را  اعلام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.