جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان شهرستان بابلسر برگزار شد

double-quot
بابلسر – جارپرس – جلسه ستاد برگزاری ۱۳ آبان شهرستان بابلسر با حضور مسئولین شهری در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد خبر : 27363
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 8:28
جلسه ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان شهرستان بابلسر برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در این مراسم با تاکید بر اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال را پررنگ تر از هرسال برگزار شود گفت: امسال دشمنان قسم خورده خواب های آشفته ای را دیده اند و می بینند که پاسخ آنها فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرموده اند: شتر در خواب بیند پنبه دانه، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
وی افزود: به فضل الهی ۱۳ آبان امسال را با شکوه تر از هر زمان دیگری با همدلی، هم فکری و همیاری مسئولین برگزار خواهیم کرد.
به گفته امام جمعه بابلسر؛ سه اتفاق مهم در ۱۳ آبان موجب شد که این مناسبت یوم الله شود و خداوند نیز در قرآن کریم یوم الله را جز روزهایی برشمرد که این روز هیچ گاه نباید فراموش شود. حجت الاسلام قلی پور تاکید کرد: این ایام نباید در ذهن و دل مسئولین نظام بدست فراموشی سپرده شود.
وی در ادامه بیان داشت: ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه به واسطه فریاد روشنگرانه ایشان در مخالفت با قانون کاپیتالیسیون که در مجلس آن زمان به تصویب رسیده بود که یک قصه اش آمریکا بود. ۱۳ آبان ۱۳۵۷ شهادت دانش آموزان و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ خروش دانشجویان خط امام در تسخیر لانه جاسوسی، ۱۳ آبان را برای ما ماندگار کرد که در همه این مناسبت ها ماهیت این حرکت ها استکبار ستیزی بود. به همین جهت این روز را روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری کردند که البته مبارزه با استکبار زاییده انقلاب ما نیست، بلکه در فرهنگ اسلام ناب آمده است که باید با مستکبرین مقابله کرد و از مستضعفین حمایت کرد که این امر نیز دستور قرآنی است.
سرهنگ پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز در این جلسه اظهارداشت: روز ۱۳ آبان یک روز ملی است که همه ما باید آنرا درک کنیم. هویت جمهوری اسلامی در ۳ مقوله: انقلابی گری، مردمی بودن و استکبار ستیزی است. کسی که انقلابی است باید استکبار ستیز باشد. دشمنان قسم خورده نظام در صدد این هستند که به خیال خام خود، جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی انقلاب را نبیند که ما نیز در این راستا در شهرستان بابلسر یک رزمایش بزرگ استکبارستیزی در روز ۱۳ آبان را خواهیم داشت. وی همچنین به نمایندگی از سوی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بابلسر اظهار داشت: حرکت کاروان انقلاب در چهل روز در چهل منطقه، روستا و محله در یک روز با ارائه خدمات؛ فرهنگی، هنری، ورزشی و سلامت و بهداشت و ارائه برنامه های متنوع دیگر همراه خواهد بود.
در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد هاشمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بابلسر با تاکید بر اینکه دشمنان درصد هستند تا چهلمین سال انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کنند تصریح کرد: این آخرین و اولین شعار آنان نیست، بلکه از اول پیروزی انقلاب اینگونه شعارها را می دهند. دشمنان ایران و انقلاب همواره با روی کار آوردن صدام، سازماندهی گروهک ها و تحریم ها و… در صدد سقوط ایران اسلامی بودند که اینگونه اقدامات و شعارهای دشمنان با هدف ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم بوده است که از این رو باید ۱۳ آبان امسال با تبلیغات بیشتر همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی شکری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات بابلسر نیز در این جلسه با بیان مصوبات صورتجلسه سال گذشته گفت: هرساله ۱۳ آبان با سه اتفاق بسیار مهم همراه است. در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم بدمنش پهلوی با نسخه سفارت آمریکا، ۱۳ آبان۱۳۵۸روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است که همه ساله در سراسر کشور این مناسبت با هماهنگی دستگاههای اجرایی باشکوه، عزت و عظمت برگزار می شود.
احمدرضا مهاجری نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر نیز در ادامه اذعان داشت: در بحث ۱۳ آبان که روز ملی با استکبار جهانی در راس آن ایالات متحده آمریکا است، قالب و شاخص اصلی کار به آموزش و پرورش بر می گردد که در این خصوص باید حضور پررنگ دانش آموزان با نشاط را برنامه ریزی کرد.
او بیان کرد: طبق روال سال گذشته همکاران ما در حوزه پرورشی و سایر حوزه ها با یک کار شبانه روزی برای برپایی این راهپیمایی تلاش خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.