به مناسبت هفته مازندران

جشنواره محصولات کشاورزی در شهرهای مازندران برگزار می شود

double-quot ساری- جارپرس-سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: به مناسبت هفته مازندران جشنواره محصولات کشاورزی در شهرهای استان برگزار می‌شود.
کد خبر : 135617
| خبرنگار : عظیمه بهرامی آژنگ
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 15:26
جشنواره محصولات کشاورزی در شهرهای مازندران برگزار می شود

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بعنوان دبیر برگزاری این جشنواره، به خبرنگار ما گفت: هماهنگی های لازم با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره که قرار است به مناسبت هفته مازندران برگزار شود، جهاد کشاورزی مازندران محصولات کشاورزی خود را با محوریت برنج و مرکبات و سایر محصولات کشاورزی دیگر به معرض نمایش خواهد گذاشت.

جعفری خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شد این جشنواره، غرفه هایی در مکان های مناسب شهرها دایر می شود تا امکان حضور گسترده مردم فراهم شود.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار کرد: با توجه به هفته مازندران، برگزاری این جشنواره فرصت و ایده مناسبی است که میتوان در راستای شناساندن محصولات کشاورزی استان در قالب جشنواره باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره یک کار فرهنگی در حوزه کشاورزی است که می تواند با برنامه های فاخر همراه باشد و اثرات خوبی برجای بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.