جریمه برخی از تیم ها در لیگ دسته یک، برتر و فوتبال ساحلی

double-quot

تهران-جارپرس-کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی خود را در باره تخلف برخی تیم های در لیگ های دسته یک، برتر و فوتبال ساحلی اعلام کرد.

کد خبر : 23461
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 7:45
جریمه برخی از تیم ها در لیگ دسته یک، برتر و فوتبال ساحلی

به گزارش روز شنبه فدراسیون فوتبال، تماشاگران تیم ملوان بندرگز در دیدار مقابل شهرداری بندرعباس در چارچوب رقابت های لیگ فوتبال ساحلی بانوان، تخلفاتی مبنی بر فحاشی که سبب توقف بازی شد، انجام دادند. بر همین اساس این تیم به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
شهسواری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملوان بندر گز نیز به دلیل اعتراض به داوری و بیان الفاظ نامناسب به تذکر کتبی محکوم شد.
ابراهیم خانبان و مهران برزگر اعضای کادر فنی تیم خونه به خونه در دیدار مقابل بادران در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تخلفانی مبنی بر ورود به زمین بازی که منجر به اخراجشان شد، انجام داند که هر کدام از آنها به تذکر کتبی محکوم شدند. تیم خونه به خونه نیز به دلیل اهانت تماشاگرانش به تیم داوری باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچینن مهرداد رضایی از تیم بادران و سجاد مشکل پور از تیم خونه به خونه به دلیل درگیری با یکدیگر پس از اتمام بازی، هر کدام منفردا به تذکر کتبی محکوم شدند. دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک به زمین مسابقه بعد از به ثمر رسیدن گل رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین تیم صنعت نفت آبادان به دلیل اعتراض کادر فنی به داور و خروج از محوطه فنی باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.