0 نظر
196 بازدید

جدیدترین کلاشینکف و سلاح تک‌تیرانداز ایرانی رونمایی شدند + جزئیات

double-quot

تهران – جارپرس – سلاح های انفرادی کلاشینکف ۱۳۳، سلاح تک تیرانداز ۷/۱۲ میلیمتری نصر، رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع ۱ و نصر۲ توسط سربازان نمونه رونمایی شد.

کد خبر : 20643
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 5:02
جدیدترین کلاشینکف و سلاح تک‌تیرانداز ایرانی رونمایی شدند + جزئیات

به گزارش جارپرس به نقل از تسنیم، در مراسم نهمین جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام(جوان سرباز) با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سلاح های انفرادی کلاشینکف ۱۳۳، سلاح تک تیرانداز ۷/۱۲ میلیمتری نصر، رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع ۱ و نصر۲ توسط سربازان نمونه رونمایی شد.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ این محصولات توسط متخصصان زبده و صنعت گران پرتلاش سازمان صنایع دفاع و صاایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است.

این گزارش می افزاید: رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع ۱ و نصر۲ از دسته رادیوهای امن تاکتیکی،کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباطات صوت و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانس می باشد و قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، سلاح انفرادی کلاشینکف ۱۳۳ به درخواست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده و دارای کیفیت، دقت و از اطمینان بالایی برخوردار است، همچنین سلاح تک تیرانداز۱۲٫۷ میلیمتری به درخواست و سفارش نیروی زمینی سپاه طراحی و ساخته شده و دارای قدرت و دقت بالایی است.

 

(توضیح: عکس استفاده شده در این خبر تزئینی است و متعلق به سلاح تک تیرانداز طاهر می‌باشد که قبلا رونمایی شده است.)

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.