جام باشگاه های کشتی آزاد جهان در ۱۰ وزن برگزار می شود

double-quot

تهران-جارپرس-چهارمین دوره جام باشگاه های کشتی آزاد جهان ۱۶ و ۱۷ آذر به میزبانی ایران و در ۱۰ وزن برگزار می شود.

کد خبر : 23487
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 7:18
جام باشگاه های کشتی آزاد جهان در ۱۰ وزن برگزار می شود

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون کشتی، مسابقات در ۱۰ وزن ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷، و ۱۲۶ کیلوگرم با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود و در صورت حضور ۶ تیم، مسابقات در یک گروه، ۶ تا ۱۰ تیم در دو گروه و بالاتر از ۱۰ تیم در چهار گروه برگزار می شود.
در صورت برگزاری مسابقات در چهار گروه، تیم های برتر هر گروه مسابقات نیمه نهایی را برگزار و تیم های پیروز به دیدار فینال راه یافته و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار می کنند و این روند برای تیم های دوم هر گروه نیز برای مشخص شدن تیم های راه یافته به دیدارهای کسب مقام پنجم تا هشتم نیز برگزار خواهد شد و مسابقات کسب مقام نهم و دهم نیز بین تیم برتر سوم هر گروه برگزار می شود.
این پیکارها برابر آخرین قوانین داوری اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۱۷ برگزار و داوران درجه بین المللی مجوز قضاوت در این مسابقات را دارند.
تاکنون تیم هایی از کشورهای آمریکا، روسیه و فرانسه برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده اند.
هر تیم شامل حداکثر ۱۴ و حداقل ۶ کشتی گیر خواهد بود و دو کشتی گیر خارجی طبق مقررات اتحادیه جهانی می توانند در ترکیب خود داشته باشند.
وزن کشی مسابقات صبح روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه و مسابقات به صورت تیم به تیم برگزار می شود.
**
رقابت های کشتی آزاد جام روز جهانی کودک روزهای ۳۰ آبان و اول آذر و کشتی فرنگی جام روز جهانی کودک ۳ و ۴ آذر ماه در رده سنی نونهالان برگزار می شود.
همچنین رقابت های کشتی فرنگی جام شاهد روزهای ۷ و ۸ آذر و رقابت های کشتی آزاد جام شاهد نیز ۱۰ و ۱۱ آذر در رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.
«آشوک کومار» داور المپیکی از هند در رقابت های جام روز جهانی کودک و «چارز ویلت» داور المپیکی از آفریقای جنوبی در مسابقات جام شاهد به عنوان نماینده اتحادیه جهانی حضور خواهند داشت.
**
روابط عمومی فدراسیون کشتی اعلام کرد که این فدارسیون حامی کودکان مبتلا به «سندروم داون» شده است.
فدراسیون کشتی ابراز امیدواری کرد مردم عزیز و پهلوان دوست کشورمان با حضور قهرمانان ملی کشتی ایران، از این فرزندان عزیز، بیش از پیش حمایت کنند.
«تریزومی ۲۱» یا «سندرم داون» یک اختلال تعدادی کروموزومی است کودکان مبتلا به این سندرم دارای یک کروموزوم اضافه ۲۱ نسبت به افراد عادی هستند و از ویژگی های ظاهری این سندرم می توان به مواردی چون تاخوردگی پوستی در پلک بالایی، قد نسبتا کوتاه، دست های پهن و انگشتان کوتاه، صورت پهن و گرد، زبان پهن و دراز که صحبت کردن را مشکل می سازد، کند ذهنی، عقب ماندگی ذهنی، کم خونی، اختلالات قلبی، مشکلات شنوایی، مشکلات بینایی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.
نخستین بار فردی بنام داون این بیماری را در اوایل قرن نوزدهم شناسایی کرد اما علت بروز بیماری بعدها توسط دو دانشمند دیگر کشف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.