ثبت و اصلاح سفارش کتابهای درسی میان پایه برای جاماندگان از ۲۵ مرداد


به گزارش جارپرس از باشگاه خبرنگاران، تمامی دانش آموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند، از چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، میتوانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.medu.ir و irtextbook.ir و my.gov.ir) نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است دانش آموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از چهار شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
شایسته است با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانشآموزان پایههای ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
همچنین لازم به یادآوری است که صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان مشروط به ثبت نام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰