ثبت زلزله ۳.۱ در استان تهران و ۴ در کهگیلویه و بویر احمد

double-quot تهران - جارپرس - در هفته گذشته زلزله ۳.۱ در ارجمند استان تهران به ثبت رسید و بزرگترین زمین‌لرزه‌ها در استان کهگیلویه و بویر احمد با بزرگای ۴ رخ داد.
کد خبر : 69014
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 11:12
ثبت زلزله ۳.۱ در استان تهران و ۴ در کهگیلویه و بویر احمد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مارگون استان کهگیلویه و بویر احمد با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ و کهنوج استان کرمان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ لرزیدند.

در ارجمند استان تهران زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۸ کیلومتری به ثبت رسید. جزئیات زمین‌لرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۷ شهریور

در چلگرد استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۸، شادگان استان خوزستان زلزله ۲.۹، کازرون استان فارس زلزله ۲.۷، بهاباد استان یزد زلزله ۲.۵ و جبالبارز استان کرمان زلزله ۲.۵ رخ داد.

یکشنبه ۲۸ شهریور

مارگون استان کهگیلویه و بویر احمد با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای چهار در عمق هشت کیلومتری لرزید. کانون این رخداد لرزه‌ای در هفت کیلومتری مارگون، ۱۱ کیلومتری پاتاوه و ۲۵ کیلومتری گراب سفلی این استان به ثبت رسید.

در مردهک استان کرمان زلزله ۲.۸، رویدر استان هرمزگان زلزله ۲.۹، چاه دادخداد استان کرمان زلزله ۲.۹ رخ داد.

دوشنبه ۲۹ شهریور

عسلویه استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۲ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۳ کیلومتری عسلویه استان بوشهر، ۴۲ کیلومتری گله‌دار استان فارس و ۴۶ کیلومتری کوشکنار استان هرمزگان گزارش شد.

در قطور استان آذربایجان غربی زلزله ۲.۵، قوچان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹، بندر گناوه استان بوشهر زلزله ۲.۸ و مسجدسلیمان استان خوزستان زلزله ۲.۷ گزارش شد.

در ارجمند استان تهران زلزله‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق هشت کیلومتری به ثبت رسید و کانون آن ۹ کیلومترب ارجمند و ۲۹ کیلومتری فیروزکوه استان تهران و ۲۶ کیلومتری گزنگ استان مازندران بوده است.

پارسیان استان هرمزگان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق هشت کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در چهار کیلومتری پارسیان و ۱۸ کیلومتری کوشکنار استان هرمزگان و ۱۷ کیلومتری لامرد استان فارس بوده است.

لامرد استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق پنج کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۰ کیلومتری لامرد و ۲۶ کیلومتری وراوی استان فارس و ۱۲ کیلومتری پارسیان استان هرمزگان بوده است.

سه‌شنبه ۳۰ شهریور

در امام حسن استان بوشهر زلزله ۲.۶، چلمردی استان مازندران زلزله ۲.۹، شهداد استان کرمان زلزله ۲.۹، ملایر استان همدان زلزله ۲.۶، بندر گناوه استان بوشهر زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

کوشکنار استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۹ کیلومتری لرزید و کانون آن در هشت کیلومتری کوشکنار و ۱۳ کیلومتری پارسیان استان هرمزگان و ۳۱ کیلومتری لامرد استان فارس بوده است.

کهنوج استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۱۴ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۰ کیلومتری کهنوج، ۳۱ کیلومتری رودبار و ۴۰ کیلومتری قلعه گنج استان کرمان بوده است.

چهارشنبه ۳۱ شهریور

در مورموری استان ایلام زلزله ۲.۵، رامیان استان گلستان زلزله ۲.۵، میمند استان فارس زلزله ۲.۹ رخ داد.

آرادان استان سمنان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای سه در عمق هشت کیلومتری لرزید و کانون آن در ۲۷ کیلومتری آرادان و ۳۲ کیلومتری گرمسار استان سمنان و ۲۹ کیلومتری کیلان استان تهران بوده است.

دوبرجی استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در هفت کیلومتری دوبرجی، ۲۴ کیلومتری رستاق و ۵۲ کیلومتری درز این استان بوده است.

پنجشنبه اول مهر

در خشت استان فارس زلزله ۲.۹ و کنار تخته استان فارس زلزله ۲.۵ به ثبت رسید.

جمعه ۲ مهر

دوزین استان گلستان زلزله ۲.۵ رخ داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.