ثبت بیش از ۱۳۴ هزار ازدواج و ۴۸ هزار طلاق در تابستان۱۴۰۰

double-quot تهران - جارپرس - بر پایه آمار ثبت احوال کشور در تابستان سال ۱۴۰۰ در کل کشور ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ ازدواج و ۴۸ هزارو ۳۲۵ طلاق به ثبت رسیده است.
کد خبر : 80251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 8:39
ثبت بیش از ۱۳۴ هزار ازدواج و ۴۸ هزار طلاق در تابستان۱۴۰۰

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر پایه آمار ثبت احوال کشور کل ازدواج های ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ مورد در کشور بوده است؛ درحالی که در بهار سال ۱۴۰۰ بر پایه آمار ثبت احوال کشور ۱۵۹ هزارو ۳۳۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

از مجموع ۱۳۴ هزارو ۲۰۸ ازدواج ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در کشور بیشترین ازدواج به ترتیب مربوط به استان های تهران با ۱۷ هزارو ۴۶۴ ، خراسان رضوی با ۱۲ هزارو ۳۲۰ مورد و خوزستان با ۸ هزارو ۸۵۰ مورد است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان های سمنان با ۸۵۴ ازدواج، ایلام ۹۳۱ مورد و بوشهر با یک هزارو ۲۷۲ مورد ازدواج بوده است.

به گزارش ایسنا، بر پایه آمار ثبت احوال کشور همچنین کل طلاق های ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در مجموع ۴۸ هزارو ۳۲۵ مورد طلاق در کشور بوده است در حالی که در بهار سال ۱۴۰۰ بر پایه این آمار ۴۲ هزارو ۳۳۱ طلاق به ثبت رسیده است.

از مجموع ۴۸ هزارو ۳۲۵ طلاق ثبت شده در تابستان سال ۱۴۰۰ در کشور کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان های ایلام با ۲۳۲ مورد، کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۸ مورد و خراسان جنوبی با ۳۴۲ مورد است.

همچنین بر اساس گزارش آمار ثبت احوال کشور، بیشترین طلاق ثبت شده در کشور نیز به ترتیب مربوط به استان های تهران با ۸ هزارو ۸۷۰ مورد طلاق، خراسان رضوی ۵ هزارو ۳۱۲ مورد و اصفهان با ۲ هزارو ۶۵۵ طلاق بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.