تیم ملی واترپلو به صربستان می‌رود

double-quot تهران- جارپرس- سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: بعد از حضور تیم ملی صربستان در کشورمان، ما نیز اردوی ۲ هفته‌ای در این کشور خواهیم داشت تا با آمادگی بهتری راهی بازی‌های آسیایی شویم.
کد خبر : 129840
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مرداد 1402 - 11:22
تیم ملی واترپلو به صربستان می‌رود

 به گزارش جارپرس از ایرنا مهدی پنام‌تاش در خصوص اردوی مشترک تیم ملی ایران و و تیم (ب) صربستان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این برنامه برای اولین بار اجرا شد زیرا خیلی به آن نیاز داشتیم. پس از این اردو، ما مهمان کشور صربستان خواهیم بود و در این اردو ترکیب اصلی تیم ملی در بازی‌های آسیایی تقریبا مشخص خواهد شد و البته تمرینات جدی‌تری با نفرات برتر در صربستان خواهیم داشت. حدود ۲ هفته در این کشور حضور خواهیم داشت و یک تورنمنت خوب نیز برگزار خواهیم کرد که این مسئله بسیار به پیشرفت تیم ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با اشاره به بالا رفتن توقع‌ها از این تیم، عنوان کرد: پیش‌بینی من این است که نتیجه خیلی خوبی خواهیم گرفت؛ ما برای یک بازی آبرومندانه خواهیم رفت و خدا نیز پاسخ همه این تلاش‌های ما را با نتیجه‌ای که برایمان رقم خواهد زد، می‌دهد. من از همه مردم می‌خواهم که پشت ما باشند و دعا کنند تا بتوانیم یک نتیجه خوبی بگیریم.

وی درمورد حضور مربی جدید صربستانی در ایران گفت: ما باید از ابزار مناسب برای بالا بردن سطح تیم استفاده کنیم. هر روز که تیم پیشرفت می‌کند، باید ابزار را نیز به‌ روزرسانی کنیم تا در مسیر پیشرفت متوقف نشویم. قطعا نمی‌توانیم با تیمی که در سطح جهانی نیست، بهترین مربی جهان را بیاوریم و باید کم‌کم ارتقا پیدا کنیم و بالا برویم. ملاکوویچ تا اینجا به من و تیم بسیار کمک کرده است و خیلی توانستیم از او استفاده کنیم. تاکتیک‌ها و تمرین‌های خوبی به تیم ما اضافه کرده و تا حالا هیچی کم نگذاشته است.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.