0 نظر
170 بازدید

تیم ملی جودو مردان ایران در میان ۱۲۶ کشور چهارم شد

double-quot
باکو – جارپرس – تیم ملی سه نفری جمهوری اسلامی ایران ،با کسب یک مدال طلا و یک برنز در میان ۱۲۶ کشور شرکت کننده در رقابت های جهانی جودوی باکو ، مقام چهارم را به خود اختصاص داد.
کد خبر : 27065
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 مهر 1397 - 7:35
تیم ملی جودو مردان ایران در میان ۱۲۶ کشور چهارم شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «محمد منصوری» سرمربی تیم ملی ایران نتایج جودوکاران کشورمان را بسیار رضایت بخش خواند و گفت : متاسفانه جواد محجوب جودوکار وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیبی که از ناحیه زانو دید ، نتوانست مسابقه را ادامه دهد .
وی افزود : در این دوره از رقابت ها محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد و سعید ملایی نیز در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم بار دیگر خود را اثبات کرد .
منصوری گفت: پس از این مسابقات جهانی ،برنامه اصلی تیم ملی ایران کسب سهمیه المپیک و حضور در مسابقات المپیک است و باید سعی کنیم با حفظ این تیم با یک سهمیه خوب در مسابقات المپیک حضور داشته باشیم و به مهمترین هدف یعنی کسب مدال المپیک برسیم .
وی اضافه کرد: با توجه به نتایج جودوکاران کشورمان در رقابت های جهانی جودو در باکو می توان گفت که تیم ملیایر ان رشد و صعود خوبی دارد.
منصوری ابراز امیدواری که این رشد و صعود همچنان ادامه داشته باشد و جودوی ایران بتواند با اضافه کردن نفرات جدید و جوان ، تیم کامل تری در آینده تشکیل دهد.
در رقابت های جهانی جودو ی باکو ، تیم ملی مردان ژاپن با کسب دو مدال طلا ، دو نقره و ۳ برنز اول ، تیم ملی کره جنوبی با دو مدال طلا و یک برنز دوم و گرجستان با یک مدال طلا ، یک نقره و یک برنز سوم شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.