تیم مجیدی بهتر از فکری؛ یحیی فراتر از انتقادها

double-quot تهران - جارپرس - فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی برخلاف انتقادها، تیم‌های بهتری نسبت به لیگ بیستم دارند و از نظر امتیازی هم موفق‌تر عمل کرده‌اند اما با توجه به عملکرد رقیبانی مانند سپاهان به نظر کافی نیست.
کد خبر : 75314
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 8:51
تیم مجیدی بهتر از فکری؛ یحیی فراتر از انتقادها

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، با گذشت شش هفته از لیگ برتر، صدر جدول لیگ برتر با حضور سپاهان، استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر، چهار تیمی که بیش‌ترین هزینه را در این فصل انجام داده‌اند و همین‌طور آلومینیوم و پیکان مهره‌چینی شده است.

در پایان جدول مسابقات هم شگفتی خاصی رقم نخورده و مطابق انتظار، پدیده، صنعت نفت، هوادار و در نهایت نفت مسجد سلیمان حضور دارند که هر کدام فصل جاری را با مشکلاتی شروع کرده‌اند و احتمال می‌رود با همین روند، تا پایان فصل برای بقا بجنگند؛ مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد.

با توجه به نتایج و عملکرد تیم‌ها در شش هفته گذشته و مقایسه با وضعیت مشابه در لیگ بیستم، آلومینیوم اراک در بین هشت تیم نخست جدول، بیش‌ترین جهش را تجربه کرده و دو برابر فصل گذشته امتیاز کسب کرده است. بعد از این تیم باید از سپاهان نام برد که مطابق اظهارات محرم نویدکیا، این تیم در تلاش برای جمع کردن امتیاز هفته‌های ابتدایی است و در مجموع ۴ امتیاز بیش‌تر از وضعیت مشابه فصل گذشته دارد.

البته ذوب‌آهن هم روزگار خوشی را با مهدی تارتار تجربه می‌کند. تیمی که تا هفته ششم لیگ بیستم فقط سه امتیاز کسب کرده بود، در این فصل با کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی، در فاصله ۴ امتیازی تیم صدرنشین قرار دارد.

استقلال و پرسپولیس هم با تمام انتقادهایی که از این دو تیم وجود دارد، پیشرفت کرده‌اند. هر دو تیم نسبت به فصل گذشته، یک امتیاز بیش‌تر کسب کرده‌اند و نشان می‌دهند که انتقادها چندان هم منطقی نیست.

بزرگ‌ترین ناکام فصل جاری تیمی نیست جز صنعت نفت آبادان. پدیده فصل گذشته که در مقاطعی هم طعم صدرنشینی را چشید، در لیگ بیستم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر، دوم بود اما در این فصل که با تاخیر فراوان هم مهیای مسابقات شد، با ۴ امتیاز قعر نشینی است.

برای درک بهتر وضعیت تیم‌ها و افول یا صعود آن‌ها در این فصل، نگاهی خواهیم داشت به جدول مقایسه‌ای لیگ بیستم و بیست و یکم که می‌تواند از این حیث اطلاعات بهتری را به مخاطبان ارائه کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.