0 نظر
93 بازدید

تکلیف میزبانی نمایندگان ایران و عربستان ۱۴شهریور روشن می‌شود

double-quot

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) در گزارشی برنامه بازی‌ها و تقویم و محل برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ را مشخص کرد که در آن به میزبانی تیم‌های ایرانی در این مسابقات تا اندازه‌ای به طور رسمی تایید شده است. این در حالی است که ابهاماتی به دلیل برخی مشکلات در میزبانی

کد خبر : 132567
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 14:02
تکلیف میزبانی نمایندگان ایران و عربستان ۱۴شهریور روشن می‌شود

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) در گزارشی برنامه بازی‌ها و تقویم و محل برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ را مشخص کرد که در آن به میزبانی تیم‌های ایرانی در این مسابقات تا اندازه‌ای به طور رسمی تایید شده است.

این در حالی است که ابهاماتی به دلیل برخی مشکلات در میزبانی تیم‌های ایرانی وجود دارد اما فعلا کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان بازی‌های پرسپولیس و نساجی و ورزشگاه نقش جهان را به عنوان ورزشگاه سپاهان معرفی کرد.

البته هنوز AFC میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی را تایید نکرده و به عبارت «در انتظار تایید/TBC» اکتفا کرده است.

علی تارقلی‌زاده، سرپرست دپارتمان امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت میزبانی از تیم‌های عربستانی گفت: از سال ۲۰۱۶ بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می‌شد. این موضوع در کمیته مسابقات ای.اف.سی باید تصمیم‌گیری شود و در نامه دریافتی، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه‌شنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریورماه) اعلام کند.

تارقلی‌زاده همچنین با اشاره به آنچه در تانمای ای.اف.سی منتشر شده است، افزود: سایت ای.اف.سی به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

وی همچنین درباره الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا از سیستم کمک داور ویدیویی(VAR) در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴/۲۰۲۳ گفت: در نامه‌ای که از سوی ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم، عنوان شده که VAR برای فصل لیگ قهرمانان آسیا ۲۴/۲۰۲۳ از مرحله گروهی تا فینال رقابت‌ها الزامی است و تمام بازی‌ها باید با این سیستم برگزار شود. در همین راستا تا چند روز آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی در تهران و ورزشگاه نقش جهان در اصفهان و همچنین امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری این دو مجموعه بازدید خواهند کرد.

در زیر اطلاعات کامل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله غرب را به روایت ای.اف.سی مشاهده می‌کنید: گروه اول

گروه دوم

گروه سوم

گروه چهارم

 

گروه پنچم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.