0 نظر
315 بازدید

تکاپوی تیم والیبال توپکا بابلسر برای تصاحب صدر جدول لیگ دسته اول و راهیابی به لیگ برتر کشور

double-quot

بابلسر-جارپرس-اسحاق عباسی که از جمله بازیکنان و مربیان بنام والیبال می باشد، این روزها به عنوان رئیس هیات والیبال بابلسر و مربی در تیم توپکا شمال، در تکاپوی برگزاری تمرینات مناسب برای بازیکنان تیمش است تا بتوانند در دیدار با تیم بیمه رازی نور که چهارشنبه ۱۰ آبان در سالن امام خمینی (ره) نور برگزار می شود، سربلند بیرون آیند.

کد خبر : 23546
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آبان 1396 - 8:10
تکاپوی تیم والیبال توپکا بابلسر برای تصاحب صدر جدول لیگ دسته اول و راهیابی به لیگ برتر کشور

 

به گزارش جارپرس از بابلسر،رئیس هیات والیبال بابلسر با گفتگویی در این خصوص اظهار داشت: تیم والیبال توپکا بابلسر از هفتم آبان با حضور تمام بازیکنان برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته اول کشور تمرینات خود را آغاز کرد.
عباسی افزود: با توجه به جذب چندین بازیکن لیگ برتری و ملی پوش از جمله: صابر نریمان نژاد پاسور اسبق تیم ملی، پیمان کریمی بازیکن چندین تیم لیگ برتری، سعید زروکیان بازیکن اسبق تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران، رامین بابایی بازیکن فصل گذشته متین ورامین، صمد اکبری بازیکن فصل گذشته شهرداری ارومیه، احسان علیزاده بازیکن فصل گذشته سیرجان، امیر رامشیری بازیکن فصل گذشته یزد با چندین بازیکن جوان همچون: جواد عابدی، رامین مصطفی پور و علی حسینی بازیکن تیم امید لرستان، برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول و راهیابی به لیگ برتر تمرینات خود را در تیم توپکا بابلسر آغاز کردند.
به گفته او؛ تیم والیبال توپکا شمال (بابلسر) چهارشنبه دهم آبان در سالن امام خمینی(ره) نور در یک دیدار حساس و دیدنی به مصاف تیم بیمه رازی این شهر می رود.
خاطرنشان می شود؛ با توجه به تصمیمات مدیر عامل باشگاه، بزودی یک مربی خارجی به کادر فنی تیم توپکا بابلسر اضافه خواهد شد تا دستیار اسحاق عباسی در لیگ دسته اول کشور شود.
همچنین، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در گفتگویی با حمایت خود از تیم توپکا بابلسر بیان داشت: شهرستان بابلسر با توجه به ظرفیت های بسیاری که در ورزش دارد در صدد  است تا حداکثر امکانات را در این زمینه فراهم کند.
اسماعیل پهلوان افزود: امروزه عزم شهرستانی خوبی برای حمایت از تیم توپکا در شهرستان بابلسر به راه افتاده است که از این رو تمهیدات لازم برای در اختیار گذاشتن سالن نوبخت برای برگزاری لیگ دسته اول و تمرینات این تیم اندیشیده شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با اشاره به بازیکنان جذب شده در تیم توپکا گفت: با پیوستن چندین بازیکن سابق تیم ملی و لیگ برتری به تیم توپکا، قطعا این تیم یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته اول کشور محسوب خواهد بود.
پهلوان بیان داشت: در شهرستان بابلسر این ظرفیت وجود دارد که در لیگ برتر والیبال تیم داری کنیم چرا که مجموعه مدیریتی شهرستان عزم بسیار خوب و متحدی برای پیشرفت ورزش شهر دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.