0 نظر
153 بازدید

تیم ملی تنیس کشورمان در برابر ویتنام پیروز شد

double-quot
اصفهان – جارپرس – تیم ملی تنیس ایران با کسب پیروزی در روز نخست و دوم مرحله حذفی گروه ۲ جام دیویس آسیا اقیانوسیه برابر ویتنام به میزبانی اصفهان، در این دسته ماندنی شد.

کد خبر : 20250
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 11:24
تیم ملی تنیس کشورمان در برابر ویتنام پیروز شد

به گزارش جارپرس، در مسابقات تنیس جام دیویس در بخش دونفره که از ساعت ۱۱ روز شنبه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان آغاز شد، تیم ملی ایران با ترکیب امیر والا معدنچی و اشکان شکوفی برابر ‘لی کیوک خانح’ و ‘فان مینح’ فام به میدان رفتند.
این دیدار در سه ست پیاپی با نتیجه ۶ بر ۴ با پیروزی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.
دیروز جمعه نیز در نخستین دیدار در بخش انفرادی شاهین خالدان تنیسور اصفهانی مقابل ‘فان مینح’ قرار گرفت و ست اول این دیدار را با نتیجه ۶ بر ۲ و ست دوم را با حساب ۶ بر ۴ به نفع خود تمام کرد و در نهایت خالدان در ست سوم با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید.
در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمیدرضا نداف دیگر تنیسور اصفهانی حاضر در این مسابقات درحالی که با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود ‘نگوئن هوانگ تین’ پیش بود بدلیل مصدومیت بازیکن ویتنامی از ناحیه مچ پا و ادامه نیافتن مسابقه، نتیجه به سود ایران اعلام شد.
در روز سوم (یکشنبه) نیز در بخش انفرادی شاهین خالدان با ‘نگوئن هوانگ تین’ و حمیدرضا نداف و ‘فان مینح’ که حکم بازی های تشریفاتی دارد، برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.
شاهین خالدان، اشکان شکوفی، حمید رضا نداف و امیر والا معدنچی، بازیکنان تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند.
سعید احمدوند بعنوان سرمربی، قاسم کردی بعنوان سرپرست، فرشاد صفتی بعنوان مدیر، سیف الله بهزادپور بعنوان مربی و مصطفی عطایی بعنوان مربی بدنساز، کادر فنی تیم ملی را همراهی می کنند.
این رقابت ها بر مبنای ۳ ست از ۵ ست برگزار می شود.
تیم های ملی ایران و ویتنام به ترتیب روزهای شنبه و دوشنبه هفته گذشته وارد اصفهان شدند و تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر آغاز کردند.
پس از این که تیم ملی تنیس ایران برابر پاکستان در گروه دو جام دیویس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد، برای ماندن در گروه دو آسیا و اقیانوسیه باید به مصاف تیم ملی ویتنام می رفت.
جام دیویس، مهمترین مسابقات تنیس تیمی بین‌المللی مردان جهان و بزرگترین تورنمنت ورزشی سالانه دنیا به شمار می رود و این رقابت ها توسط فدراسیون بین‌ المللی تنیس برگزار می‌شود.
گروه اول که ‘گروه جهانی’ نام دارد از ۱۶ تیم تشکیل شده و سایر تیم‌ها در سه منطقه آمریکا، آسیا- اقیانوسیه و اروپا- آفریقا قرار می‌ گیرند و قهرمان هر گروه به گروه بالاتر صعود می ‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.