0 نظر
180 بازدید

تولید خودروهای برقی از راهکارهای موثر مقابله با آلودگی هواست

double-quot
اصفهان – جارپرس – مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا بر لزوم تمرکز بر تولید و توسعه خودروهای برقی به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با آلودگی هوا در کلان شهرها تاکید کرد.
کد خبر : 18811
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 8:00
تولید خودروهای برقی از راهکارهای موثر مقابله با آلودگی هواست

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، رضا تقوی روز چهارشنبه در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، اعلام کرد: شرکت خودروسازی سایپا با توجه به نیاز مشتریان و شرایط محیط زیست درحال مطالعه و طراحی خودروهای برقی سریع است و تولید این گونه محصولات را در دستور کار دارد.
وی افزود: این شرکت با مطالعات و تعریف مشخصات محصول هدف بر روی ‘ پلتفرم ایکس ۲۰۰ ‘ خود، اقدام به تعریف فاز نمونه سازی خودرو برقی با همکاری شرکت صاحب نام اروپایی و یکی از دانشگاه های درجه یک کشور کرده است.
وی ادامه داد: استفاده از پیشرانه های الکتریکی به دلیل مزایای آن از جمله بازده بالا، تمیزی، بی سر و صدا بودن و شتاب بالا در شرایط فعلی ضروری است.
مدیر بازاریابی و فروش این گروه خودروسازی گفت: چندین خودروساز جهانی اقدام به تولید و عرضه انبوه این خودروها به بازار کرده اند و موسسه های بسیار معتبر مطالعاتی نیز در زمینه استراتژی و آینده نگری فناوری مرتبط با انرژی و حمل ونقل را انجام داده اند.
وی افزود : طبق پیش بینی ها تا سال ۲۰۲۰ میلادی، ۲۰ میلیون و تا سال ۲۰۳۰ میلادی ۱۰۰ میلیون دستگاه خودرو برقی و حدود ۴۰۰ میلیون دوچرخه، سه چرخه و چهارچرخه برقی در جاده های دنیا مجهز به پیشرانه های الکتریکی خواهند شد زیرا این نوع خودرو در کاهش مصرف سوخت فسیلی و کاهش آلودگی هوا نقش اساسی خواهد داشت.
تقوی گفت: فرصت افزایش ۵۰ درصدی تولید گروه خودروسازی سایپا در سال جاری نسبت به سال گذشته محقق شده و برای سال آینده نیز ۲۰ درصد افزایش تولید را هدفگذاری کرده ایم.
وی تاکید کرد: تولید و خدمات پس از فروش همزمان باهم باید فعالیت کنند و اگر نقصانی در یکی از آنها وجود داشته باشد، موجب سرایت آن به سایر بخش ها خواهد شد.
تقوی افزود: باید محصولاتی را تولید کنیم که تولیدکننده، فروشنده، تامین کننده و شبکه نمایندگی ها از آن رضایت داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری این گروه خودروسازی و قطعه سازان تصریح کرد: قطعه سازان برای کاهش هزینه ها با گروه سایپا همکاری های گسترده ای داشته و در افزایش تولید و مدیریت هزینه ها، شاهد همکاری های گسترده همه بخش ها با یکدیگر هستیم.
تقوی رضایت مشتریان را مهمترین اولویت شبکه نمایندگی ها دانست و گفت: نمایندگی ها با اتخاذ سیاست های رفتاری صحیح باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در سالن همایش های نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور مقام های کشوری و استانی عصر سه شنبه گشایش یافت.
در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۵ مدل از خودروهای تحت برند خود از جمله محصولات سیتروئن (C4L و C6)، گروه برلیانس H230) وH320 کراس)، گروه چانگان (EADO XT ،CS35 ، CS75) ، سراتو، آریوتاکسی، ساینا، ون هایس، ریچ، ساندرو استپ وی، وانت پادرا و وانت دورکا حضور دارد.
این گروه خودروسازی در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان با ۱۸ غرفه از شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپاکاشان، زامیاد و ۱۷ نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا از استان اصفهان حضور یافته است.
مشارکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه، گروه صنعتی ایران‌خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا هستند.
این نمایشگاه با فضای ۹۰۰۰ مترمربع از پنجم تا هشتم بهمن ماه برای بازدید عموم برپاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.