0 نظر
152 بازدید

توضیح سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص گزارش حسابرسی باشگاه

double-quot

تهران-جارپرس-سرپرست باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه با ارائه جزییاتی از گزارش حسابرسی باشگاه گفت: در این گزارش اختلافی در سرفصل دارایی های ثابت در دو سال ۹۴ و ۹۵ وجود دارد که ناشی از اصلاح حساب ها بوده و موضوع مفقود شدن حدود ۶۱۰ میلیارد ریال از دارایی های ثابت باشگاه مطرح نیست.

کد خبر : 24024
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 8:57
توضیح سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص گزارش حسابرسی باشگاه

«حمیدرضا گرشاسبی» در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس متن آن را منتشر کرد، گفت: موضوع این سرفصل مربوط به یک مجموعه ورزشی بوده که در حال حاضر در اختیار باشگاه است، اما اسناد قطعی انتقال آن در دوره مورد بررسی حسابرسی صادر نشده است و به همین دلیل بر اساس نظر حسابرس، اصلاح حساب در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده است.
وی در خصوص انتقال قطعی اسناد مالکیت این مجموعه ورزشی توضیحی نداد، اما گفت: این یک بحث تخصصی در حوزه مسایل مالی است ولی به شکلی مطرح شده که گویی اموالی گم شده است. در حالی که اسناد مالی باشگاه کاملا بررسی و حسابرسی می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند. البته این مجموعه، جزو اموال تحت مالکیت قلمداد می شود که در آن مقطع به علت آنکه هنوز انتقال سند به نام باشگاه صورت نگرفته بود، طبق موازین قانونی از حساب ها و دارایی های باشگاه کسر گردید و اسناد مالی اصلاح شد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخ پوشان پایتخت گفت: روند مذاکرات خیلی خوب بوده و به تفاهم نهایی رسیده ایم. البته لازم است گزارش های فنی و مالی مربوط به گذشته و برنامه هایی که باید برای آینده داشته باشیم بررسی شود. زیرا هدف از ادامه همکاری دستیابی به افتخارات بیشتر برای پرسپولیس و فوتبال ایران است.
گرشاسبی با اشاره به اینکه این تیم به دنبال قهرمانی در ایران و در آسیا است، اظهار داشت: رسیدن به این هدف نیازمند اهداف و برنامه های خاص است تا وظایف هر دو طرف مشخص باشد.
وی ادامه داد: در خصوص برنامه ریزی برای بازیکنان و ادامه همکاری آنها، اردوهای تدارکاتی و موارد دیگری با برانکو گفت و گو می کنیم. این گفت و گوها ادامه دارد و در بسیاری موارد نیز به هماهنگی های لازم رسیده ایم و انتظار داریم تا پایان این هفته یا هفته آینده برنامه ریزی ها نهایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.