در حاشیه جلسه هیات دولت؛

توضیحات ضرغامی درباره بازداشت و آزادی مدیر حافظیه شیراز

double-quot تهران-جارپرس- وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ارزش‌های خانم ادهم برای ما کاملا محرز است اما هرگونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم در جایی صورت بگیرد که می‌تواند با بخش‌های دولتی نسبتی پیدا کند لذا براساس قانون باید در هیات تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.
کد خبر : 124199
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 12:32
توضیحات ضرغامی درباره بازداشت و آزادی مدیر حافظیه شیراز

به گزارش  جارپرس از ایرنا، سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بازداشت و آزادی مدیر حافظیه شیراز گفت: خانم ادهم همکار بسیار خوب، متخصص، کارشناس و متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.

وی افزود: در دولت درباره این مساله بحث شد که ارزش‌های خانم ادهم برای ما کاملا محرز است. هرگونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم در جایی صورت بگیرد که می‌تواند با بخش‌های دولتی نسبتی پیدا کند براساس قانون باید در هیات تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم‌گیری شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: بازداشت، آن هم در مورد مدیر شایسته‌ای که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارتخانه و دولت قرار گرفته است و در جریان سفرهای نوروزی رکورد همه بازدیدها را جابجا کرده است ، از مسافران نوروزی تا شب‌های احیا که کار متفاوتی بود و ایشان آن را سامان داده بود، به دلیل اتفاقی که ظرف چند دقیقه در محلی انجام می‌گیرد، نباید بازداشتی صورت میگرفت.

ضرغامی ادامه داد: به اعتقاد من با رویه‌ای که حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و روسای قوا و همچنین رئیس جمهور به طریقه اولی دارند حتما موافق بازداشت به این معنا نیستند. ما واقعا نسبت به این مساله تلاش زیادی در طول این دو روز انجام دادیم، معترض بودیم و پیگیری‌های حقوقی انجام شد.

وی با قدردانی از دفتر رئیس جمهور گفت: از وزیر کشور هم که روز گذشته اقدام به نامه‌نگاری کردند و همچنین از وزیر دادگستری هم که روز گذشته لحظه به لحظه این موضوع را پیگیری می‌کردند و همه دست اندرکار بودند که خانم ادهم که فرد بسیار شایسته‌ای است آزاد شود، سپاسگزاری می‌کنم. امیدوارم اگر در این خصوص اتفاق مشابهی می‌افتد از مسیرهای بهتر و کم‌هزینه‌تر که مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرد، کار انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.