نشست مدیرکل سلامت شهرداری تهران با شهرداری منطقه 12:

توسعه و کارآمدسازی شبکه کنشگران مردمی در محلات

double-quot تهران- جارپرس-شهردار منطقه 12 از برگزاری نشست صمیمانه مدیرکل سلامت شهرداری تهران با مسؤولان خانه‌های سلامت و دبیران منطقه‌ای کانون‌های اجتماع‌محور سلامت قلب طهران خبر داد.
کد خبر : 74607
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 15:05
توسعه و کارآمدسازی شبکه کنشگران مردمی در محلات

به گزارش جارپرس ، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر و با یادآوری این نکته که منطقه ۱۲ از حساس‌ترین و مهم‌ترین مناطق شهری است، گفت: این منطقه با وجود محلات کم‌برخوردار و پرآسیب به توجه همه‌جانبه برای خدمت به مردم محلات محروم، به‌ویژه در حوزه اقدامات سلامت‌محور نیازمند است و شهرداری منطقه ۱۲ برای این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

یزدی برگزاری نشست‌هایی از این دست را فرصتی برای توجه ویژه به امر سلامت در سطح منطقه خواند و افزود: اکنون که بیماری کووید-۱۹ به یاری اجرای طرح‌هایی نظیر پویش تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن و مشارکت بهینه شهروندان از حالت بحرانی خارج شده، می‌توان امیدوار بود رعایت بهداشت عمومی و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها به فرهنگ عمومی میان مردم تبدیل شده باشد که این مسأله بستر مناسبی برای برنامه‌ریزی‌های آتی در این زمینه مهیا خواهد کرد.

نشست صمیمانه مسؤولان خانه‌های سلامت و دبیران منطقه‌ای کانون‌های اجتماع‌محور سلامت با حضور حمید صاحب، مدیرکل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عباسعلی عباسی، معاون پیشگیری اداره کل سلامت، سعید شاهمیر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ و مسؤولان اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این نشست صاحب ضمن تشکر از خدمات مسؤولان خانه‌های سلامت در دوران کرونا در مورد برنامه‌ها و رویکردهای جدید اداره کل سلامت توضیحاتی ارائه داد و گفت: جلب رضایت مردم، به‌ویژه نیازمندان و افزایش نشاط عمومی از اهداف اصلی این اداره کل است و در این حوزه کانون‌های اجتماع‌محور سلامت از سرمایه‌های مهم اداره سلامت مناطق به شمار می‌روند که به واسطه این کنشگران اجتماعی می‌توان به وسیله مردم به خود مردم خدمت‌رسانی کرد.

وی از خانه‌های سلامت و کانون‌های اجتماع‌محور به عنوان بازوان اداره سلامت مناطق نام برد و افزود: با مشارکت و همکاری این دو می‌توان ضمن شناسایی نیازمندان و احصای مشکلات آنان به‌ویژه در حوزه سلامت، با کمک خیرین اقدامات مؤثری در این حوزه انجام داد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با تأکید بر توسعه و کارآمدسازی شبکه کنشگران مردمی ادامه داد: خدمت به نیازمندان و افراد در معرض آسیب از اولویت‌های خدمت‌رسانی در اداره کل سلامت شهرداری تهران به شمار می‌رود.

در ادامه هریک از مسؤولان خانه‌های سلامت و دبیران کانون‌ها در مورد برنامه‌ها و مشکلات خود مطالبی بیان کردند و در صاحب ضمن قول حمایت همه‌جانبه از ایشان از سه نفر از اعضای فعال و نخبه کانون‌های اجتماع‌محور سلامت با اهدای هدیه تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.