0 نظر
452 بازدید

تا پایان ماه مبارک رمضان

توزیع ۲هزار ۵۰۰ بسته ضیافت افطاری ساده توسط شهرداری منطقه ۱۹تهران

double-quot تهران- جارپرس-به مناسبت ماه مبارک رمضان روزانه 200 بسته ضیافت افطاری ساده توسط حوزه بسیج شهرداری منطقه 19 در بین شهروندان مقابل ساختمان ستادی منطقه توزیع می شود.
کد خبر : 118912
| خبرنگار : حسین امین زاده
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 17:22
توزیع ۲هزار ۵۰۰ بسته ضیافت افطاری ساده  توسط شهرداری منطقه ۱۹تهران

به گزارش جارپرس، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی خدا گفت: برنامه های حوزه بسیج شهرداری این منطقه در ماه مبارک رمضان اجرای طرح افطاری ساده، توزیع سبد کالادر بین اقشار کم برخوردار و برگزاری مسابقه فرهنگی است.

او با اشاره به توزیع روزانه ۲۰۰ بسته افطاری ساده توسط این حوزه افزود: بسته های افطاری با رعایت نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و هنگام اذان مغرب توزیع می شود و طبق هماهنگی های انجام شده پیش بینی می شودتا پایان ماه مبارک بیش از ۲۵۰۰ بسته تهیه و تدارک دیده شود.

به گفته این مسئول تأمین ۱۶۰ بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار و تحت حمایت با هدف ترویج سنّت حسنه اطعام و هدایت کمک های مؤمنانه برای تأمین بسته های غذایی و معیشتی برای خانواده های نیازمند اجرا شد.

فرهادی گفت: به مناسبت این ایام علاوه بر اجرای برنامه جزء خوانی قرآن مسابقه مجازی تحت عنوان” نیایش هستی” از فراز دعای ابوحمزه ثمالی ویژه کارکنان و شهروندان برگزار می شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.