تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

double-quot تهران - جارپرس - سازمان سنجش اموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲ خبرداد.
کد خبر : 127485
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 21:00
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲ ، در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷و اطلاعیه اصلاحی ۱۴۰۲/۰۴/۱۳، با توجه به اعلام هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۰۴/۱۶) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

در ضمن متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.