تلف شدن دومین توله یوز/علت مرگ در دست بررسی است

double-quot تهران - جارپرس - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن دومین توله یوز آسیایی به دنیا آمده در مرکز تکثیر یوز آسیایی خبر داد و گفت: علت تلف شدن این توله در دست بررسی و نتیجه پس از کالبدگشایی اعلام خواهد شد.
کد خبر : 91128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 9:44
تلف شدن دومین توله یوز/علت مرگ در دست بررسی است

 

 به گزارش جارپرس از ایسنا حسن اکبری گفت: صبح روز گذشته دامپزشک تیمارگر توله یوزها متوجه تغییر در عادت دفع آنها می‌شود که به فوریت موضوع توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان، به دامپزشکان گروه بیماری‌های دفتر حیات وحش منعکس و با هماهنگی دامپزشک متخصص داخلی دام کوچک از دانشکده دامپزشکی سمنان به محل نگهداری یوزها منتقل می‌شود و پس از معاینه نسبت به درمان آن اقدام می‌کند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام پذیرفته، با نظر دامپزشک متخصص، تصمیم بر این شد که توله‌ها برای بررسی بیشتر و نظارت دامپزشکی به یک بیمارستان تخصصی دامپزشکی در تهران منتقل شوند که متاسفانه یکی از توله‌ها در مسیر انتقال به تهران تلف شد.

وی گفت: توله دوم به بیمارستان تخصصی دامپزشکی منتقل شد و تحت نظارت های دامپزشکی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان اظهار کرد: تلف شدن توله یوز در دست بررسی است و علت دقیق آن پس از کالبدگشایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.