0 نظر
142 بازدید

تلاش فدراسیون تیراندازی برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق

double-quot

تهران-جارپرس-رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: سرمربی سابق تیم ملی تفنگ ایران هنوز شکایتی در خصوص مطالباتش از فدراسیون به دادگاه عالی ورزش نکرده است و تلاش می کنیم پیش از طرح دعوی مطالبات او را پرداخت کنیم.

کد خبر : 23120
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 12:26
تلاش فدراسیون تیراندازی برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق

به گزارش جارپرس از ایرنا،«علی دادگر» گفت: «لازلو سوچک» سرمربی سابق تیم ملی تفنگ ایران پیشتر اعلام کرد که چنانچه فدراسیون تیراندازی به تعهدات مالی خود عمل نکند، به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد.
وی گفت: سوچک تاکید کرد که چنانچه مجبور به شکایت شود، همه حقوق خود را که پیش از این در توافق با فدراسیون تیراندازی بخشیده بود، مطالبه می کند.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه «شکایت حق طبیعی لازلو است و ما نیز به عنوان یک نهادی عمومی دولتی موظفیم تعهدات و وظایف خود را در این خصوص انجام دهیم و تلاش می کنیم با پرداخت مطالبات این مربی رضایت او را جلب کنیم»، گفت: سوچک ۶۸ هزار دلار و «چابا» مربی سابق تیم ملی تپانچه نیز ۱۲ هزار دلار از فدراسیون تیراندازی طلبکار هستند.
وی با قدردانی از زحمات و تلاش های لازلو سوچک برای کسب سهمیه المپیک و همراهی تیم در المپیک های لندن و ریو گفت: برنامه ریزی و پیگیری های لازم در زمینه پرداخت بدهی به این مربی انجام شده است و امیدواریم خیلی زود و قبل از طرح دعوی در مجامع بین المللی همه چیز به خوبی حل و فصل شود.
دادگر در خصوص اینکه آیا فدراسیون به دنبال جذب مربی خارجی هست؟ گفت: در حال حاضر برنامه ای در این خصوص نداریم، اما در دراز مدت اگر ببینیم با مربیان خوب داخلی به نتیجه ای نمی رسیم، قطعا برای کسب مدال و سهمیه المپیک نوجوانان در بازی های آسیایی جاکارتا مربی خارجی جذب خواهیم کرد.
وی یادآور شد: مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی از حدود ۱۱ ماه آینده آغاز می شود و فدراسیون برای کسب سهمیه و موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برنامه های زیادی دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص رفع نیازهای فشنگ تیراندازان برای تمرین گفت: برای تفنگ و تپانچه بادی ساچمه یکسال آینده را تامین کرده ایم و در خصوص فشنگ برای رشته خفیف و اهداف پروازی نیز مذاکراتی با تولید کنندگان داخلی انجام شده و تفاهم نامه هایی نیز به امضا رسیده و امیدواریم در آینده بسیار نزدیک هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
دادگر یادآور شد: با تامین فشنگ مورد نظر ورزشکاران امیدوارم دیگر شاهد اظهار نظرهای مربیان و ورزشکاران در خصوص تامین این اقلام نباشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.