تقویم آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام کنکور از ۸ آبان

double-quot تهران _ جارپرس _ سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام و برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی‌ارشد، آزمون کاردانی به کارشناسی و آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کد خبر : 98544
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 8:57
تقویم آزمون‌های سراسری ۱۴۰۲ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام کنکور از ۸ آبان

 

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر این اساس، زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از یکشنبه ۸ آبان سال جاری آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

 

با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

 

ثبت‌نام آزمون دکتری نیز از روز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز می‌شود و به مدت هشت روز ادامه دارد؛ آخرین فرصت ثبت‌نام آزمون دکتری روز یکشنبه ۲۹ آبان خواهد بود.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری، صبح پنجشنبه یازدهم اسفندماه سال جاری است.

 

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد از روزچهارشنبه ۱۶ آذر تا سه‌شنبه ۲۲ آذر است. آزمون این مقطع نیز عصر پنج‌شنبه ۱۱ اسفند و صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

 

همچنین زمان ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و روز یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد. آزمون این دوره نیز روز جمعه سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

ثبت‌نام آزمون کاردانی ویژه دانشگاه‌ فنی‌ و حرفه‌ای نیز هجدهم تیر ماه سال آتی آغاز می‌شود و روز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

 

به گزارش ایسنا، زمان برگزاری آزمون کاردانی ویژه دانشگاه‌ فنی‌ و حرفه‌ای روز ۳ شهریورماه سال آتی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.