تقاضای بررسی لایحه حجاب در کمیسیون مشترک در صحن مجلس به رأی گذشته می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسـیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت سرمایه اجتماعی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت.
کد خبر : 131048
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 10:37
تقاضای بررسی لایحه حجاب در کمیسیون مشترک در صحن مجلس به رأی گذشته می‌شود

به گزارش جارپرس از ایرنا، مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد)‌ جلسه علنی دارد و طبق اعلام دستور هفتگی جلسات، ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولیدی و رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور نخستین دستور هفته است.

طرح دوفوریتی اصلاح ماده (۵) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان در برابر سوء رفتار و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در دستور کار این هفته جلسات علنی مجلس است.

نمایندگان مجلس این هفته، لایحه دوفوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) را بررسی می کنند و طرح یک فوریتی حمایت از گزارشگران فساد ارجاعی از شورای نگهبان، طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد.

در این هفته قرار است طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسـیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی توسط نمایندگان بررسی شود.

متن کامل دستور جلسات این هفته مجلس را اینجا ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.