تفنگدار المپیکی: آمادگی بالایی برای حضور در توکیو داریم

double-quot تهران- جارپرس- بانوی تیرانداز المپیکی، گفت: تمرینات از اوایل تیرماه به طور منظم در حال برگزاری است و آمادگی بسیار خوبی برای حضور در المپیک داریم.
کد خبر : 49317
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 9:05
تفنگدار المپیکی: آمادگی بالایی برای حضور در توکیو داریم

به گزارش جارپرس از ایرنافاطمه کَرم‌زاده ، افزود: اگر بخواهم به خودمان نمره بدهیم نمره ۹۰ را می‌دهم. اما تا رسیدن به اوج آمادگی برای حضور در المپیک فاصله داریم.

وی که در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه توانست سهمیه المپیک در رشته سه وضعیت یا خفیف را کسب کند، می گوید: برای مسابقات داخلی قطعاً در اوج آمادگی هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم. رکوردهای خوبی کسب کردیم و در کوران رقابت های لیگ برتر به طور مرتب آزمایش می شویم.

این تیرانداز المپیکی کشورمان  ادامه داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و هم‌تیمی‌هایمان، اردو ها طی سه هفته و با یک هفته استراحت پیگیری می‌شود و مطمئن هستم با توجه به برنامه‌های سرمربی تیم ملی تفنگ ما با آمادگی کامل راهی بازی های المپیک توکیو خواهیم شد.

تیرانداز ۲۲ ساله خرمشهری با تشریح اینکه هر هفته ۵ روز تمرینات در بخش فنی و بدن سازی پیگیری می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان شرکت در مسابقات برون مرزی را نداریم در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

کرم‌زاده با بیان اینکه، برگزاری مسابقات لیگ برتر و رقابت‌های آزاد و برخط بسیار مفید هستند، گفت: ما  توانستیم در این رقابت‌ها  رکوردهای خود را با بقیه بسنجیم و بودن در فضای مسابقات تاثیر بسیار خوبی در روند آماده سازی دارد.

وی تصریح کرد:  شرایط خیلی خوب و رضایت بخشی داریم اما باز نیاز به رقابت با رقبای جهانی داریم تا در سطح بالاتری خودمان را محک بزنیم.

این تیرانداز جوان ادامه داد: از رکوردهایم احساس رضایت دارم و در مسابقات اخیر بالاترین رکوردم که ۶۳۳.۲ را ثبت کردم.   تمام تلاشم را برای بهتر شدن می کنم و می دانم که توانایی رکوردهای بالاتری را دارم.

کرم‌زاده گفت: با توجه به شرایط کرونا مشخص نیست  مسابقات جهانی بر اساس تقویم فدراسیون جهانی برگزار می شود یا خیر؟ اما ما تمام تلاشمان را با کمک کادر فنی خواهیم کرد، خوشبختانه وضعیت فشنگ نسبت به قبل بهتر  است اما باز هم در حد تمرین تیراندازان المپیکی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.