تعویق مسابقات هندبال اروپایی به دلیل مثبت شدن تست های کرونا

double-quot تهران - جارپرس - برخی از مسابقات لیگ‌های هندبال اروپایی به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنان به تعویق افتاد.
کد خبر : 34169
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 6:14
تعویق مسابقات هندبال اروپایی به دلیل مثبت شدن تست های کرونا

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، بازی تیم گوادالاراخای اسپانیا که سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت گرفته، به دلیل مثبت بودن تست بازیکنان تیم حریف به تعویق افتاد.

طبق گفته برخورداری در لیگ این هفته اسپانیا باید ۹ مسابقه انجام می شد که ۶ دیدار به دلیل مثبت بودن کرونای بازیکنان لغو و به تعویق افتاده است.

البته در لیگ رومانی نیز دیدار تیم دیناموبخارست که سعید حیدری و سید علیرضا موسوی را دارد و یک تیم دیگر به تعویق افتاد.

سعید برخورداری در خصوص تعویق این دیدار گفت: تست کرونای چندتن از بازیکنان سایر تیم‌های حاضر در لیگ اسپانیا مثبت بود و به همین دلیل  از ۹ بازی امروز ۶ بازی انجام نشد. تست چند بازیکن از تیم رقیب ما هم مثبت بود و برای همین دیدار ما برگزار نشد.

وی افزود: البته خداراشکر در تیم ما هیچ مورد  مثبتی نبود. منتظریم ببینیم هفته‌های آتی چه می‌شود. باید صبر کنیم تا شرایط افراد مثبت شده بهتر شود. برخی تیم‌ها تست‌های مثبت زیادی داشتند، یکی از تیم ها ۱۷ تست کرونای مثبت داشت.  در این شرایط برای انجام مسابقات کمی شرایط پیچیده تر و سخت تر شده است.

برخورداری افزود: قرار نیست مسابقات به تعویق بیفتد، قرار است هفته به هفته مسابقات پیش برود. حریف هفته آینده ما تست مثبت کرونا ندارد و بازی ما انجام خواهد شد. بازی تیم‌هایی که تستشان مثبت شده را معوقه می‌کنند و بعد به صورت فشرده تر انجام می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.