0 نظر
74 بازدید

تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه

double-quot تهران- جارپرس-مردم یمن در پایتخت و دیگر استان ها در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست ها در غزه تظاهرات کردند.
کد خبر : 134787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 18:23
تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه

به گزارش جارپرس از ایرنا به نقل از المسیره، شهروندان یمنی روز چهارشنبه در صنعا و دیگر استان های این کشور به منظور همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت جدید صهیونیست ها در بمباران بیمارستان غزه به خیابان ها آمدند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اغلب جنگ هایی که همراه با پاکسازی قومی، نسل کشی و جنایت جنگی همراه بوده اند، در نهایت با محاکمه جنایتکاران جنگی تمام شدند. افکار عمومی جهانی در انتظار برگزاری دادگاه سران رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین المللی کیفری لاهه است تا جلوی تکرار جنایات مشابه در آینده تاریخ گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.