0 نظر
274 بازدید

تصادف ۲ خودرو قاچاق سوخت و اتباع بیگانه در سراوان ۶ کشته و ۲۰ مجروح داشت

double-quot
زاهدان – جارپرس – رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه وانت حامل سوخت قاچاق و یک دستگاه وانت حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر سراوان – کهک ۶ کشته و ۲۰ مجروح برجا گذاشت.
کد خبر : 30694
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 9:05
تصادف ۲ خودرو قاچاق سوخت و اتباع بیگانه در سراوان ۶ کشته و ۲۰ مجروح داشت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، دکتر فریبرز راشدی روز یکشنبه اظهار داشت: این حادثه شب گذشته  در محور سراوان به کهک حد فاصل کناربست رخ داد.
وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که ۶ نفر از سرنشینان ۲ خودرو در دم جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲۰ مصدوم این حادثه با ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا سراوان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و از جمله مناطق مرزی استان است که همواره مورد سواستفاده قاچاقچیان موادسوختی و اتباع غیر مجاز بیگانه قرار می گیرد.

از منظر کارشناسان پایین بودن درآمد سرانه خانوار در سیستان و بلوچستان، قهر مستمر طبیعت در ۲ دهه گذشته که زندگی ۷۰ درصد مردمی که معاش آنان وابسته به کشاورزی است را تحت تأثیر شدید قرار داده و کمبود فرصت‌های اشتغالزایی در واحدهای تولیدی و صنعتی سبب شده قاچاق سوخت بیشتر از گذشته رواج پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.