تصادف در جاده هراز پنج کشته بر جای گذاشت

double-quot
ساری – جارپرس – اورژانس استان مازندران از وقوع ۲ سانحه رانندگی در جاده هراز طی روز جمعه خبر داد و اعلام کرد که در این حوادث پنج نفر کشته و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

کد خبر : 30098
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 6:15
تصادف در جاده هراز پنج کشته بر جای گذاشت

گزارش مرکز اورژانس مازندران حاکیست که یکی از این حوادث رانندگی ساعت حوالی ۱۷ بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در کمربندی هزار سنگر آمل به سمت محمود آباد و در ورودی روستای کمانگرکلا رخ داد.

کمربندی هزارسنگر به جاده هراز منتهی می‌شود و مهم‌ترین نقطه ورودی و خروجی به این محور پرترافیک محسوب می‌شود.

بنا به گزارش اورژانس در این حادثه چهار نفر شامل ۲ زن و ۲ مرد در دم جان باختند و یک زن و یک مرد هم زخمی شدند که به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

حادثه دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در منطقه چلاو جاده هراز رخ داد که بر اساس گزارش اورژانس مازندران در این حادثه هم یک مرد ۳۲ ساله در دم فوت کرد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شدند.

محور هراز پرترافیک ترین محور مازندران محسوب می‌شود. حجم تردد خودروها در این محور طی روزهای تعطیل به خاطر مسافرت گردشگران از اقصی نقاط کشور به مازندران از یک سو و تردد بومیان به منطقه ییلاقی از سوی دیگر چند برابر می‌شود.

هر هفته عدم رعایت مقررات رانندگی از جمله توقف خودروها در حاشیه جاده برای استراحت و عکس گرفتن سبب ایجاد حوادث مختلف رانندگی در این محور می‌شود. روز پنجشنبه این هفته دستکم ۲ حادثه رانندگی به خاطر توقف بیجا و سلفی گرفتن در این جاده رخ داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.