تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک پیش از آغاز نشست سران در مجمع عمومی

double-quot تهران - جارپرس - تدابیر امنیتی فوق‌العاده در نیویورک‌سیتی و پیش از برگزاری نشست‌های سران در هفتاد و هفتمین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل با حضور مقام‌های دولتی و رهبران شدت گرفته است.
کد خبر : 101812
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 شهریور 1401 - 17:26
تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک پیش از آغاز نشست سران در مجمع عمومی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اداره پلیس نیویورک قرار است ۵۵ هزار افسر خود را در مکان‌های مشخص مستقر کند. همچنین نیروهای اف.بی.آی و پلیس مخفی نیز مستقر خواهند شد.

“کنت کوری”، رئیس پلیس نیویورک با یادآوری اینکه سال گذشته میلادی به دلیل شیوع کووید-۱۹ نیمی از مشارکت فعلی در مجمع عمومی وجود داشت، در بیانیه‌ای اعلام کرد، گردهمایی امسال “بزرگترین رویداد سازمان ملل” خواهد بود.

وی خطاب به ساکنان نیویورک گفت که بابت این رویداد از حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند و با اشاره به حضور بی‌شمار دیپلمات‌ها در نیویورک پس از شرکت در مراسم تدفین الیزابت دوم در انگلیس که امروز (دوشنبه) انجام می‌شود، افزود: مناطقی مشخص و تعیین شده به صورت کامل بر روی خودروها بسته می‌شود.

این مقام رسمی پلیس نیویورک همچنین به این مساله اشاره کرد که هیچ خطر یا تهدید جدی تاکنون گزارش نشده اما آمادگی‌های لازم برای تامین امنیت شهروندان در نظر گرفته شده است.

چند روز مانده به برگزاری نشست سران هفتاد و هفتمین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل، موانع سیمانی در برخی از مناطق و به منظور حفاظت در مقابل خودروهای بمب‌گذاری‌شده احتمالی قرار گرفته و با توجه به اقامت جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده در نیویورک، کامیون‌های مملو از شن در اطراف ساختمان‌ها و ورودی خیابان‌ها به ویژه در هتل محل اقامت وی مستقر شده است.

ساختمان سازمان ملل نیز توسط پلیس نیویورک، اف.بی.آی و سرویس مخفی و همچنین گارد ساحلی حفاظت می‌شود. یکی از مواردی که پلیس نیویورک نگران آن است برگزاری یک سری تجمعات و گردهمایی‌های اعتراضی از سوی گروه‌ها و سازمان‌های غیردولتی است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.